Skip to content

#Analitix

Lehet, hogy sokan gyűlölik a GA4-et, mert nem tudott még rájönni a működési finomságaira, de mit lehet használni helyette? Mik azok az elemző platformok, amelyek segíteni tudják a termékmarketinget, az eredményesség nyomon követését - és: hogyan használhatók ezek eredményesen? Ebben segítenek a leginkább az #Analitix alatt összegyűjtött cikkek.
Looker Studio optimalizálás
-
Szeretjük a Looker Studiót. Akkor is, ha előfordulnak olyan esetek, amikor nem triviális megjeleníteni egy-egy kívánt adatot. Ezért megyünk most még egy lépéssel tovább: a "Tippek és trükkök" cikksorozat első részében lépésenként végig vesszük az egyedi csatornák beállítását.
GT_6
-
A szabadon elérhető Google Trends legfontosabb szolgáltatása, hogy folyamatosan elemzi és vizualizálja a Google keresési trendeket. De emellett képes az aktuálisan felkapott keresésekről is tájékoztatni. Csak annyi kell hozzá, hogy jól kell tudni használni.
adatbazis
-
A Looker Studio különböző adatforrásokból származó adatokat képes egy felületen prezentálni. A megoldáscsomag könnyen értelmezhető, testre szabható vizuális irányítópultok kialakítására jól használható - bemutatjuk miként állítsunk be riportot saját adattárházunkból.
looker_krea01
-
Sokan - azok is, akik a Google Analytics 3-as verziójával (GA+) jól boldogultak - azzal szembesültek, hogy az új, GA4-es felület és funkcionalitás nagymértékben különbözik a korábban megszokottól, és nehézségeket okoz. Erre is nyújt egy alternatív megoldást a Google Looker Studioja.
Commerce Components: integrálható eszközök a Shopify-tól
-
A Shopify Plus előfizetők nem mind repesnek az örömtől, miután a korábbi, többoldalas megoldást váltó egyoldalas checkout sokaknál a konverziós ráta jelentős mértékű beszakadását eredményezte. Mutatjuk a gyógyító megoldásokat!
skyscraper_krea01
-
A felhőkarcoló technika sikeres alkalmazása persze időbe telik és erőfeszítést igényel, de egy bizonyítottan működő és kézzelfogható stratégia, amely komoly eredményeket hozhat a weboldalad számára.