Skip to content

GA4

432186956_763694592382711_5474341473797400452_n
-
Bemutatunk egy újabb fontos beállítást (Google Consent Mode), amely szükséges az összes weboldal esetén ahhoz, hogy minden analitikai és hirdetéshez gyűjtött felhasználói adatgyűjtés akadály nélkül mérhető legyen.
Looker Studio optimalizálás
-
Szeretjük a Looker Studiót. Akkor is, ha előfordulnak olyan esetek, amikor nem triviális megjeleníteni egy-egy kívánt adatot. Ezért megyünk most még egy lépéssel tovább: a "Tippek és trükkök" cikksorozat első részében lépésenként végig vesszük az egyedi csatornák beállítását.
adatbazis
-
A Looker Studio különböző adatforrásokból származó adatokat képes egy felületen prezentálni. A megoldáscsomag könnyen értelmezhető, testre szabható vizuális irányítópultok kialakítására jól használható - bemutatjuk miként állítsunk be riportot saját adattárházunkból.
A mesterséges intelligenciát hívja segítségül az új Google Analytics
-
Cikksorozatunk harmadik, záró részében megvizsgáljuk, milyen új kiaknázandó lehetőségek kínálkoznak a GA4 átállást követően, majd bemutatjuk, milyen előnyökkel jár az adatvezérelt növekedésre való áttérés, a tartós, adatokra támaszkodó növekedési pályára való átállás.
Google Analytics 4: Sikerült az átállás?
-
Cikksorozatunk második részében megvizsgáljuk, mikor tekinthetjük sikeresnek vállalkozásunk GA4-es átállását, illetve bemutatjuk, milyen plusz intézkedéseket kell még tenni a konverziós célok helyes beállításához.
Google Analytics 4: Küszöbön az átállás
-
A sokak által eddig használt Universal Analytics július 1-től nem lesz elérhető, így mindenkinek át kell térni a Google Analytics 4 rendszerre. A témának egy egész sorozatot szentelünk.