Skip to content
#Ügyfélélmény
#Export
#Marketplace
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Kosárérték.hu
×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Facebook-f Instagram Linkedin-in
Kosárérték.hu
Kosárérték.hu

E-kereskedelmi magazin

×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Kosárérték.hu
×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók

UX, a webshop legfontosabb jellemzője

UX az e-kereskedelemben: amikor a jó nem elég

A jó UX arról szól, hogy amennyiben a vásárló a lehető legjobb tapasztalatokat gyűjti nálunk, továbbra is tőlünk fog vásárolni.

Continue reading
címlap élmény kollekció Ügyfélélmény UX

Már Google hirdetéseket is kezel a MailChimp

MailChimp

A MailChimp tudatosan halad tovább a többcsatornás marketing platformmá válás útján: a Facebook és Instagram után itt a Google integráció.

Continue reading
címlap eszköz Facebook Google hirdetés Instagram integráció marketing reklám remarketing

Ikea webshop: csak 2018-tól lesz országos házhozszállítás

Az IKEA megnyitotta első digitally-first kirendeltségét

A tervek szerint idén szeptemberben kellett volna elindulnia az online rendeléshez kapcsolódó országos házhoz szállításnak az IKEÁ-nál, ám elhalasztották a szolgáltatás bevezetését.

Continue reading
házhozszállítás IKEA webshop

A Walmart akár a hűtőnkbe is bepakol

Megszállták a kínai kereskedők a Walmart piacterét

A Walmart az August Home nevű startuppal összeállva nem kevesebbet kíván a felhasználóinak, mint a magától újra feltöltődő hűtőszekrényt.

Continue reading
címlap házhozszállítás trendek Walmart

2027-re tízből három virágot online veszünk majd

2027-re tízből három virágot online veszünk majd

A holland virágkereskedelmet rendszeresen elemző Rabobank pénzintézet szerint jelentős növekedés várható a vágott virágok és cserepes növények internetes kereskedelmében.

Continue reading
Hollandia piac rendelés trendek

Szigetvári József

Szigetvári József

2011 novemberétől a Szallas.hu ügyvezetője, a Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért elnökségi tagja.

Continue reading
Szállás.hu

Értékesítés támogatása a perszónák gyakorlati alkalmazásával

Értékesítés támogatása a perszónák gyakorlati alkalmazásával

A perszónák alkalmazásával látványosan ösztönözhetjük a vásárlást és emellett növelhetjük webáruházunk hasznosságának és hitelességének érzését.

Continue reading
címlap élmény kollekció perszóna szegmentálás tervezés Ügyfélélmény user experience UX

21 ingyenes webdesign eszköz

21 ingyenes webdesign eszköz

Megmutatunk néhány eszközt, amellyel egyszerűen feldobhatod internetes oldalaidat, meglepheted látogatóidat és felfrissítheted webáruházad megjelenését.

Continue reading
címlap eszköz ingyenes webdesign

IKEA Place: lakberendezés mobilon

Az IKEA Family tagok kedvezményes szállítást kapnak az USA-ban

Az IKEA Place alapjaiban változtat meg mindent, amit az online vásárlásról eddig hittünk.

Continue reading
alkalmazás ár címlap IKEA kiterjesztett valóság mobil

Vennél 45.000 dolláros karórát webshopból?

Cornes de Vache 1955

A McKinsey elemzői szerint a luxustermékek online értékesítése a következő 10 évben megtriplázódhat, 2025-re az összes luxuscikk-értékesítés 18 százalékát teheti ki.

Continue reading
címlap luxus
  • Előző
  • 1
  • ...
  • 226
  • 227
  • 228
  • ...
  • 237
  • Következő
Kosárérték.hu

Legolvasottabb cikkek

Martin Ondáš: minden projekt alapja a jó adat
Gerzsenyi Zsolt: „Az Amazonon sikeresnek lenni nem szerencse kérdése”
Nestiszappan.hu: 20 éve tartó rajongás gyümölcse
Érkezik az Instant Checkout az OpenAI-tól – Semmi se lesz már olyan, mint rég?
Kényszer és érdek is a webáruházas csomagolóanyag újragondolása

Kosárérték

Impresszum
E-kereskedelmi újságírót keresünk
Adatkezelési Szabályzat
Felhasználási feltételek
Cookie beállítások
Médiaajánlat

"*" a kötelező mezőket jelöli

Consent*
Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.
Kapcsolat

[contact-form-7 id=”1729″ title=”1 kapcsolati űrlap”]

Az oldalon cookie-kat használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, valamint a forgalom elemzéséhez.

A használt cookie-król részletes információkat és az engedélyezés vagy letiltás lehetőségét a oldalon találod.

Kosárérték.hu
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Információk az adatkezelésről

A cookie-k olyan, a böngésződben eltárolt információk, amelyeket egy weboldal felhasználhat többek között arra, hogy tartalmi és a közösségi funkciókat biztosításon, valamint a weboldal forgalmát elemezze. Vannak cookie-k, amelyekre feltétlenül szükségünk van az oldal működéséhez, minden egyéb esetben az engedélyedre van szükségünk, és az ilyen cookie-k kezeléséhez való hozzájárulásodat bármikor módosíthatod, vagy visszavonhatod. A személyes adataid kezeléséről részletes információkat az Adatvédelmi szabályzatunkban olvashatsz.

A menüpontok alatt személyre szabhatod az oldal cookie kezelésével kapcsolatos beállításaidat.

Szükséges cookie-k

A feltétlenül szükséges cookie-k elengedhetetlenek az oldal működéséhez, így ezeket nem tudod letiltani. Ezek segítségével biztosítjuk az oldal funkcióinak működését, készítünk anonim látogatottsági statisztikákat, valamint tároljuk el a további beállításaidat is, így enélkül minden egyes látogatás alkalmával újra meg kellene adnod az adatkezeléssel kapcsolatos preferenciáidat.

If you disable this cookie, we will not be able to save your preferences. This means that every time you visit this website you will need to enable or disable cookies again.

Egyéb cookie-k

Az oldalon az alábbi, harmadik féltől származó cookie-kat használjuk: Facebook (azért, hogy a Kosárérték Facebook oldal kedveléseit megjeleníthessük, valamint hogy személyre szabott tartalmakat ajánlhassunk), Hotjar (azért, hogy hőtérképeket készíthessünk az oldal használati szokásairól, valamint hogy rövid kérdőíveket jelenítsünk meg).

Ha ezeket engedélyezed, segítesz nekünk abban, hogy a látogatókat jobban megismerjük, és hogy személyre szabott tartalmat tudjunk megjeleníteni.

Please enable Strictly Necessary Cookies first so that we can save your preferences!