konverzió
-
Mi fán terem a konverzióoptimalizálás? Kobza András onlinemarketing-szakember, a LifeStyleShop.hu alapítója cikksorozatában ezt a fontos témát járja körül.
-
Jó lenne a drágán felépített, magas marketingköltségekkel üzemelő webshopból többet kihozni? Összeszedtük, hogy milyen tételekkel kell számolnunk ehhez.
-
Ebben a cikkben egy konverziókutatási keretrendszert mutatunk, aminek segítségével te magad is felmérheted, hogyan illeszthető be ez az eszköz a marketingstratégiádba.
-
Az e-kereskedelmi webhelyek legnagyobb kihívása a konverziós arány növelése. Valljuk be, látogatókat szerezni 2020-ban már nem akkora kihívás, viszont ezeket minél nagyobb arányban vásárlókká konvertálni annál inkább.
-
Ha az Instagramtól várunk forgalmat a webáruházunkba, ne feledjük, hogy annak 100 százaléka mobileszközről érkezik majd, ez határozza meg az optimalizáció irányát.
-
Ha azonosítod oldaladon a hezitáló vásárlókat, egy proaktív chat megoldássál többszörözheted az eladásaidat. Vegyük át a vásárlási folyamat 3 pontját, ahol mindenképp érdemes megszólítani vevőidet!
-
Hogyan segíthetnek a videók az eredmények javításában, és milyen videókat érdemes használni? Összegyűjtöttük a gyakorlatban azonnal használható tippeket.
-
Nagyon megváltoztathatja a vásárlói szokásokat és a webáruházak működését, ha a jövőben akár egy utcán lefotózott termék alapján is kereshetünk majd az e-kereskedők kínálatából.
-
Megmutatjuk, hogyan lehet vonzóvá tenni a webshopunk linkjeit a Google találati listájában.
-
A visszafordulási arány (bounce rate) sok Analytics riportban szerepel, azonban rendszeresen pontatlanul értelmezik. Tisztázzuk, hogy mit jelent, és mire lehet belőle következtetni.