A MailChimp tudatosan halad tovább a többcsatornás marketing platformmá válás útján: a Facebook és Instagram után itt a Google integráció.
Continue readingIkea webshop: csak 2018-tól lesz országos házhozszállítás
A tervek szerint idén szeptemberben kellett volna elindulnia az online rendeléshez kapcsolódó országos házhoz szállításnak az IKEÁ-nál, ám elhalasztották a szolgáltatás bevezetését.
Continue readingA Walmart akár a hűtőnkbe is bepakol
A Walmart az August Home nevű startuppal összeállva nem kevesebbet kíván a felhasználóinak, mint a magától újra feltöltődő hűtőszekrényt.
Continue reading2027-re tízből három virágot online veszünk majd
A holland virágkereskedelmet rendszeresen elemző Rabobank pénzintézet szerint jelentős növekedés várható a vágott virágok és cserepes növények internetes kereskedelmében.
Continue readingSzigetvári József
2011 novemberétől a Szallas.hu ügyvezetője, a Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért elnökségi tagja.
Continue readingÉrtékesítés támogatása a perszónák gyakorlati alkalmazásával
A perszónák alkalmazásával látványosan ösztönözhetjük a vásárlást és emellett növelhetjük webáruházunk hasznosságának és hitelességének érzését.
Continue reading21 ingyenes webdesign eszköz
Megmutatunk néhány eszközt, amellyel egyszerűen feldobhatod internetes oldalaidat, meglepheted látogatóidat és felfrissítheted webáruházad megjelenését.
Continue readingIKEA Place: lakberendezés mobilon
Az IKEA Place alapjaiban változtat meg mindent, amit az online vásárlásról eddig hittünk.
Continue readingVennél 45.000 dolláros karórát webshopból?
A McKinsey elemzői szerint a luxustermékek online értékesítése a következő 10 évben megtriplázódhat, 2025-re az összes luxuscikk-értékesítés 18 százalékát teheti ki.
Continue readingMiért nem népszerű a Bitcoin az e-kereskedelemben?
Adott egy jól működő, hamisításbiztos és olcsó fizetési lehetőség, az e-kereskedők zöme mégsem él vele. Vajon miért?
Continue reading