Augusztus 27-én rendezik meg a budapesti Millenáris Startup Campuson az E-Women Klubestet. A szervező Ecommerce Hungary azt ígéri, az eseményen olyan sikeres női e-kereskedőkkel, vállalkozókkal ismerkedhet meg az érdeklődő, akiknek a professzionalizmus mellett a női közösség építése is fontos.

A 19:15-kor kezdődő kerekasztal-beszélgetést Matócza Szabina vezeti majd. A négy éven keresztül a Háda online márkájának építésén dolgozó, majd a biztosítási szakmába igazoló szakember tavaly év vége óta tölti be az Ecommerce Hungary alelnöki tisztségét. 

Kosárérték: Hányadik alkalommal rendezik meg a klubestet?
Matócza Szabina: A klubest fogalma nem új az egyesület életében. Évek óta szervezünk ilyen eseményeket, az Akadémiák mellett havi rendszerességgel, az Akadémiáinkkal egyébként összekötve. Ezek célja, hogy az Ecommerce Hungary tagjai és nem tagjai beszélgessenek, netwörkingeljenek, lazábban legyenek együtt, szakmai tanácsokat adjanak egymásnak, inspirálódjanak vagy csak koccintsanak egy pohár borral. Ami ebben a különleges, és az első az életünkben, az a klubest e-womensége.

KÉ: Kiket várnak elsősorban?
MSz: Mindenkit, akit érdekel az e-kereskedelem és a hazai szakmai élet, aki szeretne megismerkedni inspiráló emberekkel. Mindenkit akit érdekel az, hogy miért jók a női vezetők. És persze mindenkit, akinek fontos a work-life balance.

KÉ: Mi az esemény célja?
MSz: A szervezetnek az egyik célkitűzése, hogy mindig a legnaprakészebb képet mutassa az ecommerce piacról, annak egyes területeiről. A tudásmegosztást is zászlónkra tűztük, sőt: meghatározó szakmai szövetségként elvárásként fogalmaztuk meg önmagunkkal szemben. Mindig igyekszünk olyan szakmai szereplőket hívni, akik ezt képviselni tudják, akik a szakmai közösségnek példát, aktuális kérdéseikre választ tudnak adni.

KÉ: Miért fontos e-kereskedőként a nőiség kérdése?
MSz: Nemcsak e-kereskedőként fontos, hanem napjainkban fontos. Nem feminista látszatot szeretnénk kelteni (ez nekem is nagyon fontos személyesen), hanem azt érezzük, hogy fontos arról is beszélni, hogy ezek a nők milyen sikereket értek el. Hogy hogy találnak egyensúlyt mindabban, amit csinálnak, hogy vezetőként, tulajdonosként nehezebb vagy könnyebb nőnek lenni.

KÉ: Reklamált-e már valaki azért, hogy csak nők vesznek részt a kerekasztalban?
MSz: Őszintén a kérdést sem értem, amikor csak férfiak voltak, ezt nem kérdezte meg tőlünk senki. Na de viccet félretéve, a női témák miatt. De a kerekasztal-beszélgetések és klubestek mindig nagyon közvetlen, nyitott hangvételűek, mindig számítunk a közönségből érkező kérdésekre, új aspektusokra. Így attól függetlenül (vagy épp ezért), hogy női kerekasztal lesz, nagyon számítunk a férfi vendégekre is.

 

A beszélgetésen nem kisebb nevek vesznek majd részt, mint

  • Feller Adrienne, a Panarom Aromaterapeuta és Szépségterapeuta Intézet és a saját nevén futó szépségápolási márka alapítója, az Illóolaj Mestere.
  • Illéssy Kata, az ille-olla magyar ruházati márka brand managere, aki ikertestvérével tudatos nők számára hoz létre ruhakölteményeket.
  • Bandula Aranka (Bags With Love) designer, egyedi tervezésű táskáival 2003. óta menetel lépésről lépésre a siker felé.
  • Miklós Andrea, az elmúlt években világhírűvé vált Nanushka e-kereskedelmi és marketingigazgatója.
  • Axanne Jelasity, a bútorokkal és lakberendezési tárgyakkal foglalkozó Butopêa alapítója.

A kerekasztal-beszélgetés után, 21 órától a helyszínen netwörkingre is lehetőséget biztosítanak a szervezők. Az eseményen a részvétel az Ecommerce Hungary tagjai számára ingyenes, további érdeklődőknek 2900 forint+áfa, ami magában foglal némi inni- és ennivalót is. A belépés regisztrációhoz kötött, ezt augusztus 23-ig lehet megtenni a secretary@ecommerce.hu címen. Az esemény szakmai partnere a Nő Arcai Egyesület.