Luxemburg illegális adókedvezményeket nyújtott az Amazon amerikai e-kereskedelmi óriáscég számára, az Európai Tanács ezért szabta ki a büntetést.
Continue readingFelkészültél a Google mobile-first indexére?
A Google algoritmusa folyamatosan változik, hol kisebb, hol nagyobb mértékben, most újra a mobileszközök kezelése lesz terítéken: 2018-ban érkezik a mobile-first index.
Continue readingFedEx vezér: az e-kereskedelem nem fog mindent bekebelezni
Fred Smith szerint ki fog alakulni a hagyományos kiskereskedelem és az e-kereskedelem egyensúlya.
Continue readingNöveljük a bevételt a távozó látogatók megmentésével
Ma már Magyarországon is igen elterjedt a popupok használata hírlevél feliratkozók gyűjtésére és vásárlószerzésre egyaránt, azonban rendszeresen tapasztaljuk, hogy a webáruházak nem használják helyesen a popupokat.
Continue readingLimbacher Tivadar
A last minute színházjegyekkel foglalkozó Ma este Színház! weboldal és a fiatal tehetségeket támogató Mentorship egyesület alapítója.
Continue readingVan képed hozzá? Az Instagramot és a Pinterestet se felejtsd el!
Néhány éve még a Facebook volt „A közösségi oldal”, mára azonban egyre inkább előtérbe kerülnek a vizuális megjelenésre építő szolgáltatások, például az Instagram és a Pinterest.
Continue readingÚjabb változások a csomagautomaták piacán
Miután a Webox bejelentette, hogy október 20-ával kivonul Magyarországról, a Posta is nyilvánosságra hozta a csomagautomatáit érintő legújabb változásokat.
Continue readingHasznos tippek a karácsonyi e-mail marketinghez
Itt az október, e-kereskedőként ideje felkészülni a karácsonyi szezonra. Nézzük, hogyan tehetnénk hatékonyabbá a vásárlásra ösztönző leveleinket!
Continue readingKülön üzletág lehet a Google Shopping a gigabüntetés után
A Bloomberg értesülései szerint a Google leválasztja magáról a Shoppingot, ami a továbbiakban önállóan gazdálkodó üzletágként üzemelhet tovább. A csak Európában működő új divíziónak ugyanúgy kell majd licitálni és fizetni a szponzorált találatokért, ahogy mindenkinek, aki az AdWords szolgáltatáson keresztül hirdetést ad föl.
Mint ismert, az Európai Unió idén júniusban 2,4 milliárd eurós rekordbüntetést szabott ki a Google-re a keresési eredmények manipulálásáért. Brüsszel ítélete szerint a keresőmamut piaci előnyével élt vissza, amikor találati listáin előtérbe helyezte saját áruháza ajánlatait versenytársaival szemben.
Az Európai Bizottság a júniusi megabüntetés után 90 napot adott a Google-nek, hogy változtasson jogsértő magatartásán, a határidő pedig a napokban jár le. Ha a határidőt nem teljesíti, a Google anyavállalatának, az Alphabet-nek globális bevételének 5 százalékának megfelelő összeget kell bírságként megfizetnie.
UX, a webshop legfontosabb jellemzője
A jó UX arról szól, hogy amennyiben a vásárló a lehető legjobb tapasztalatokat gyűjti nálunk, továbbra is tőlünk fog vásárolni.
Continue reading