Skip to content

testreszabás

Az ajánlórendszerek rejtett mellékhatásai
-
Az online ajánlórendszerek egy újfajta döntési torzítást hoztak magukkal, amivel jó, ha a vásárlók és a kereskedők is tisztában vannak.
Totális testreszabás: vásárlók egységes azonosítása online és offline boltokban
-
Ha sikerül megoldanunk, hogy ugyanaz a vásárló webáruházban, mobil applikációban, a tradicionális boltunkban, sőt akár egy egész áruházláncban is azonosítható legyen, lehetőség óriási tárháza nyílik meg előttünk.
A személyre szabott árképzés lehetőségei és korlátai
-
A jövő mindenképpen a személyre szabott megoldásoké lesz: az árak sem jelenthetnek kivételt, de vajon hogyan reagálnak majd minderre a vásárlók?
Analytics: mi az Irányítópult és mire használható?
-
A Google Analytics Irányítópultok (Dashboards) tulajdonképpen kisalkalmazások gyűjteménye, amik segítségével könnyen és gyorsan vizualizálhatjuk a számunkra fontos adatokat.