A világ legnagyobb kiskereskedelmi üzletlánca úgy döntött, az élre tör az e-kereskedelemben is.
Continue readingBlack Friday: 5 fájdalmas fogyasztóvédelmi hiba, amit jobb elkerülni
A webáruházak és a vevők egyaránt nagy reményekkel néznek a Black Friday elébe. Az alábbi 5 hibát mindenképp kerüljük el, ha az akciós nap pátoszát hosszú távon fenn akarjuk tartani!
Continue reading800 ezer webáruház Európában, Magyarország a lista végén
A dobogón Németország, az Egyesült Királyság és Hollandia végzett.
Continue reading5 kérdés, amelyre a hőtérkép választ adhat
Egy webshop hatékony működését számtalan módon mérhetjük és elemezhetjük. 5 kérdés, amelyre a hőtérképek adhatnak választ.
Continue readingHírlevelek eredményességének mérése (letölthető sablonnal)
Az utóbbi években egyre több elemből áll a marketing-mix, a klasszikus e-mail marketing azonban továbbra is sikeres alappillér lehet, ennek megfelelően a mérésével is foglalkoznunk kell.
Continue readingWebáruházat nyit a Volkswagen?
A Volkswagen az európai márkakereskedői hálózat méretének csökkentését és az online értékesítés bevezetését tervezi, hogy ezzel is alkalmazkodjon a változó vásárlói szokásokhoz.
Continue readingSnapchat és marketing: célkeresztben a Z-generáció
A Snapchat ideális felület lehet, ha a Z generációt szeretnénk célozni – de ehhez be kell illeszkedni a platform sajátos világába.
Continue readingGordon Ákos
A Virgo csoport alapító-tulajdonosa, stratégiai vezetője.
Continue readingÍgy írjunk az eladásokat ösztönző termékleírásokat
A jó termékleírás az eladás kulcseleme: a vásárló fejével gondolkodva ki kell emelnünk azokat a tulajdonságokat és előnyöket, amelyek fontosak lehetnek a vevőknek.
Continue readingEurópai e-kereskedelem: 19 százalékos növekedés várható idén
A Global Ecommerce Report 2017 jelentéséből az is kiderül, hogy az európai internetezők 58 százaléka vásárol rendszeresen a világhálón.
Continue reading