Összegyűjtöttük az előző hónap legnépszerűbb tartalmait, hogy ha esetleg egy hosszabb nyaralás miatt nem követtétek a híreket, akkor se maradjatok le semmi fontosról. Augusztusban a Kosárérték magazin alábbi témáira voltatok a leginkább kíváncsiak, íme a toplista:

Elkészült a GKI 2018-as toplistája a legnagyobb e-kereskedőkről
A GKI Digital 2018-ban negyedik alkalommal publikálja a hazai online kiskereskedelem 10 legnagyobb szereplőjének rangsorát.

Három pályázatra is lehet nevezni az Internet Hungary keretében
Itt a lehetőség kitűnni a tömegből: az Internet Hungary szervezői keresik a legjobb ügyfélszolgálatot, közösségimédia-kampányt és hatszavas történetet.

Kártyaelfogadás mobiltelefon kiegészítőkkel
A mobilunkból is könnyen kártyaleolvasót vagy akár egy mini pénztárgépet varázsolhatunk néhány kiegészítő és a hozzájuk tartozó applikáció segítségével.

A hazai szállítmányozási trendeket mutatja be egy most zárult kutatás
Az Olcsóbbat.hu utánanézett, milyen nehézségekkel kell megküzdenie a hazai webáruházaknak, hogy a vevők minél gyorsabban és minél kényelmesebben megkaphassák a csomagjukat.

Influencer-marketing sztárok nélkül? 3 működő példa
A helyes cél nem a legnagyobb, hanem a megfelelő közönséget elérése – és ez akkor is igaz, ha influencerekkel dolgozunk.

Aznapi szállítást tesztel a H&M: ha sikeres, egész Európában bevezethetik
A vásárlói igényekre hallgatva a H&M is beszáll az egyre fokozódó kiszállítási versenybe.

Oszlasd el a kételyeiket: 7 módszer az online vásárlók aggodalmainak kezelésére
A vásárlóinkban több kérdés is megfogalmazódhat egy-egy termék megvásárlása előtt. Nézzük, hogyan tudjuk ezeket hatékonyan megválaszolni egy webáruházban!

A forgalom nő, a profit viszont csökken az Alibabánál
A folyamatos terjeszkedés jó hatással van a bevételre, de negatívan érinti a profitot az Alibaba csoportnál.

Kulcsszókutatás: a keresőoptimalizálás kulcsa
Ha igazán alaposak akarunk lenni, a keresőoptimalizálást kulcsszókutatással érdemes kezdeni. Megmutatjuk, hogyan!

Vásárlói élmény – az egyetlen KPI, ami igazán számít
A vásárló elkötelezettsége és elégedettsége: ez a két KPI az, ami egy üzlet eredményességének és sikerességének a szempontjából igazán fontos.

Ne maradjatok le az aktualitásokról, kövessétek a Kosárérték Facebook oldalát,
valamint iratkozzatok fel a hírlevelünkre!