A Nemzeti Fejlesztési Minisztérium fogyasztóvédelmi ellenőrzései alapján a karácsonyi szezon indulásával ezekre érdemes odafigyelni a vevőknek és a kereskedőknek.
Continue readingÁtlagos teljesítménymutatók az e-kereskedelemben
A Wolfgang Digital friss kutatása, melyben 143 millió internetes vásárlási folyamatot elemeztek, segíthet megállapítani, hogy üzletünk jól vagy rosszul teljesít a nagy átlaghoz képest.
Continue readingMall.hu: egyes megrendelések késhetnek, de a webáruház nem állt le
A Mall.hu közleménye szerint a webáruház fennakadás nélkül működik, de a hatósági ellenőrzés miatt a korábbi megrendelések késhetnek. Az új megrendeléseket folyamatosan fogadják.
Continue readingBlack Friday: 3,3 millió potenciális vásárló
Az eNet felmérése szerint idén több mint 3,3 millió felnőtt magyar internetező tervezi, hogy vásárol Black Friday akciókban, átlagosan 36 ezer forint körüli értékben.
Continue readingAz év e-kereskedelmi honlapjai
16. alkalommal került megrendezésre az online marketingkommunikációs szakma legrangosabb hazai eseménye, Az Év Honlapja pályázat.
Continue readingA kereősoptimalizálás (SEO) 7 alapvető lépése
A keresőoptimalizálás lépésről lépésre megérthető, és az alapok könnyen elsajátíthatók: néhány szabály betartásával sokkal jobb helyen lehetünk a találati listában.
Continue readingPintér Róbert, PhD
Pintér Róbert szociológus és politológus (ELTE), internet és okostelefon kutató, a KÜRT Akadémia E-kereskedelem képzésének vezetője.
Continue readingAlza.hu: Black Friday november 16-tól 10 napig
Az Alza korai kezdéssel és rekord hosszúságú akcióval igyekszik kitűnni a hazai e-kereskedők közül.
Continue readingMall.hu: 4,5 milliárdos csalás után nyomoz a NAV
Az adóhivatal és a nyomozó iroda munkatársai ellenőrzik az internetes áruház telephelyét, a vevői megrendeléseket egyelőre nem tudja teljesíteni a cég.
Continue reading20 éves az m-kereskedelem – de merre tart?
Az m-commerce 1997-ben született meg, az első magyar kereskedelmi szolgáltatás 2001-ben indult el. Hol tart most a világ? Egyáltalán értelmezhető még az „m-commerce” így, önállóan?
Continue reading