A Black Friday iránt itthon is hatalmas az érdeklődés, az e-kereskedők és a vásárlók részéről egyaránt. 5 tipp az utolsó pillanatokra az elmúlt évek tapasztalatai alapján.
Continue readingDöbbenetes forgalom a kínai Black Friday-en
A vásárlók elkápráztatása érdekében csúcstechnológiát és látványos showműsort is felvonultattak a 11.11 Global Shopping Festivalon, amely 24 óra alatt 25,3 milliárd dollár bevételt produkált.
Continue reading11.11 Global Shopping Festival – az Alibaba e-kereskedelmi fesztiválja
Miközben a hazai e-kereskedők a Black Fridayre készülnek, az Alibaba összesen 140.000 márka 25 millió termékét kínálja, és fél milliárd vásárlóra számít 11.11-én.
Continue reading5 példa a pszichológiai árképzésre
A termékek stratégiai árazásával egy kereskedő anélkül fokozhatja értékesítését, hogy jelentősen csökkentené árait, sőt akár magasabb árakat használva is többet adhat el.
Continue readingExtreme Digital: közel 100 ezer termék a Black Friday-en
Az e-kereskedő szerint pár éve az okostelefonok, tévék, táblagépek és kisebb háztartási eszközök voltak népszerűek, manapság viszont már a nagygépek is kelendők.
Continue readingNe feledkezz meg a tanácstalanokról sem!
Az eladásaink mennyiségét azzal is növelhetjük, ha a termékleíráson túl további hasznos információkat nyújtunk a hozzá nem értő vevőinknek, megkönnyítve számukra a döntést és a vásárlást.
Continue readingÍgy készülnek a karácsonyi rohamra a kiszállítók
Hamarosan itt a karácsonyi árurendelések szezonja, ami a házhoz szállító cégeknek is extra terhelést jelent. Megkérdeztük őket, hogyan készülnek rá.
Continue readingDinamikusan bővül a Praktiker online áruháza
A tavalyi évben 30 százalékkal bővült a webáruház forgalma, idén azonban ennél is nagyobb növekedés várható.
Continue readingJavulást hoztak az e-kereskedelemben a fogyasztóvédelmi ellenőrzések
A fogyasztóvédelmi jogsértést újra elkövető webáruházak aránya a korábbi 54 százalékról idén 14 százalékra csökkent.
Continue readingNovember 3: az Internetes Vásárlás Napja
Az e-kereskedők ingyen regisztrálhatják webáruházukat és csatlakozhatnak az e-kereskedelem piros betűs ünnepéhez.
Continue reading