Skip to content

Virgo

Újrahangolva: színre lép a Virgo Csoport
-
Az iWiW sikerével robbantak be, ám manapság kevésbé vannak reflektorfényben. Mi ennek az oka és mivel foglalkoznak most? Gordon Ákossal, a Virgo alapítójával beszélgettünk a cég jelenéről és jövőjéről.
Lépésről lépésre az online értékesítés felé
-
A koronavírus-járvány a nagyobb vállalatokat is az online értékesítés felé terelte. A megfontolt és folyamatos fejlesztés számukra is biztonságos átmenetet kínál – például egy click & collect megoldás adaptálásával.
UX az e-kereskedelemben: amikor a jó nem elég
-
Az egyre kiélezettebbé váló versenyben tartós lépéselőnyt biztosít a kiváló és folyamatosan optimalizált ügyfélélmény.
Click & Collect - egy lépéssel közelebb az online értékesítéshez
-
Sok vállalat, különösen a nagyobbak számára komplex kihívást jelent a digitális értékesítési csatornák beindítása.
A nagy bumm után így készülj fel a kiegyensúlyozott növekedésre
-
A növekedés tartóssá alakításáról beszélgettünk Lakos Péterrel, az eOptika.hu társalapítójával, a Virgo e-commerce szakértőjével és termékfejlesztési tanácsadójával.
Amit a konverziós arány optimalizálásáról tudni érdemes 2022-ben
-
Hogyan hasznosíthatod jobban a vállalkozásod kereskedelmi adatait, és hogyan válhatnak a megismerhető piaci adatok gyors, biztonságos, sőt akár automatizált döntésekké, majd javuló konverziós mutatókká?
Publicis Le Pont: Új korszakba lépett az e-kereskedelem
-
A vevőközpontú digitális fejlesztések egyik legizgalmasabb feladványa az online és az offline vásárlás szinergiáinak kiaknázása és ötvözése. Ehhez mutatunk be néhány kiindulási pontot.
Felelőtlenül költekezik a Z generáció a BNPL hitelek segítségével
-
A digitális megoldások adaptálását nem lehet tovább halogatni, de mire vállalkozik az a kereskedő, aki most vág bele az online értékesítésbe?
Mire készüljön az e-kereskedő, ha hosszú távra tervez?
-
A Virgo új e-commerce termékfejlesztési vezetőjét, Lakos Pétert arról kérdeztük, milyen eszközök biztosíthatják a hosszú távú talpon maradást az online piacterekkel szemben.
Kényeztesd el viszonteladóid, az üzlet meghálálja!
-
Mit tehet a nagykereskedő, hogy felpörgesse a viszonteladói értékesítését és egyúttal magához is láncolja őket? Először is szolgáltat. Jól. Biztosítja a szakértelmet, az infrastruktúrát, az innovációt, hogy a partnerének csak egy dolga legyen: az értékesítés.