Idén korábban kijön az akciókkal a blackfriday2018.hu

Idén korábban kijön az akciókkal a blackfriday2018.hu

Kissé megújított koncepcióval élesedik pár héten belül a blackfriday2018.hu. Az ötletgazda már dolgozik a tavaly is jó eredményeket produkáló gyűjtőoldalon, ahol a tisztességes e-kereskedők kapnak lehetőséget arra, hogy összefogva nagyobb szeletet hasítsanak ki nagy akciós napon felpörgő online kereskedelmi forgalomból.

Míg 2017-ben inkább csak egy landing oldalt raktak össze a jeles napra, idén a szándékaik szerint strukturáltabb felépítésre lehet számítani: lesznek árukategóriák, vagy akár termékszintű információk is. “Például egy árucikket, mondjuk egy bizonyos típusú táskát könnyebben meg lehessen találni” – mondta Zabari István, a tavaly debütált blackfriday2017.hu ötletgazdája a Kosárérték.hu-nak.

Idén korábban kezdik a szervezést is – ez a héten már indult -, de így is kicsit későn. “Ha organikusban gondolkodnánk, már el kellett volna indulnunk hamarabb” – vallotta be a szervező. Mindenesetre így is több idejük lesz felkészülni, mint tavaly, és igyekeznek majd előre csepegtetni információkat a várható akciós termékekről. Ezzel szeretnék megelőzni az idén november 23-ra eső akciós napon várható hatalmas zajt, hogy a potenciális vásárlók előre tudják majd, miért érdemes felkeresni az adott napon az oldalon található e-kereskedőket.

Összeadják, ami van

Tavaly a résztvevők befizetései teljes mértékben hirdetésre lettek költve, erről pedig részletes elszámolást kaptak a partnerek. István szándéka ez évben sem haszonszerzés lesz, de a fenntarthatóság érdekében szükségesnek tartja, hogy a részvevők befizetéseiből legyen finanszírozva a szervezési és működési költség is.

Az ebben az évben tervezett nettó 40 000 Forint részvételi díjból, 30 000 Forintot fordítanak transzparens módon online hirdetésre.

Ilyen összegből a kisebb e-kereskedők egymagukban nem tudnak versenybe szállni a sokmilliós marketingbüdzsé felett rendelkező nagyokkal szemben. “De ha 40-en összefogunk, és együtt okosan költjük el ezt pénzt, akkor látható eredményt érhetünk el. Együtt erősebbek vagyunk” – mondta a szervező.

Zabari István szerint a tavalyi kimutatásokból is kiderült, hogy egyedül nem lettek volna képesek annyi kattintást és látogatót behúzni a csatlakozó webboltok, mint amennyi a blackfriday2017.hu révén jött hozzájuk.

Bővülhet a partnerek száma

Akik tavaly részt vettek, azok várhatóan idén is csatlakoznak, de lesznek újabb partnerek is, Zabari összesen 30-40-re számít biztosan.

A látogatók elsősorban akciós műszaki cikkekkel találkozhatnak majd, de táplálékkiegészítőkről, fehérneműkről, ruházati cikkekről szóló konkrét ajánlatok is megtalálhatók lesznek majd a gyűjtőoldalon, ami várhatóan november 15-én élesedik.

Zabari István szerint a rákészülés a kulcs. A partnerektől ezért olyan figyelemfelkeltő ajánlatokat várnak, amiket előre megszellőztetve tudják tudatosítani a potenciális vásárlókban, hogy érdemes lesz felmenni a blackfriday2018.hu-n keresztül a partner oldalára november 23-án reggel.

mm
Ballai Vince

Újságíró, social mediamunkás. Dolgozott a régi Origónál, majd az Abcúgnál, jelenleg szabadúszó.

Üzenet a szerzőnek

Kérdésed van?
Hozzászólnál?

Vedd fel a kapcsolatot a szerzővel, várjuk az üzenetedet!