Az „AI hallucináció” olyan jelenség, amelyben egy nagy nyelvi modellen (LLM) alapuló, általában generatív AI chatbot vagy számítógépes látásra szolgáló (képfelismerő) eszköz – olyan mintákat vagy tárgyakat észlel, amik a valóságban nem is léteznek, vagy az emberi megfigyelők számára nem érzékelhetők. Emiatt értelmetlen vagy teljesen pontatlan kimenetet hoznak létre.
Continue readingHa fogalmad sincs, hogyan lehetnének az AI eszközök a társaid a mindennapokban
Olyan mesterséges intelligenciával (AI) rendelkező eszközöket mutatunk be, melyeket a napi feladataink és munkánk során fel tudunk használni.
Continue readingRettentő tempóban gyorsítja az e-kereskedelmet a logisztikai háttér fejlődése
Az elektronikus kereskedelem szélsebes fejlődésénél csak a webáruházak és az online piacterek logisztikai kiszolgálása alakul át gyorsabban. A koronavírus-járvány idején sok hagyományos kereskedő rákényszerült internetes értékesítésének felpörgetésére, ami magával húzta az ezt kiszolgáló háttér-infrastruktúrát is. Azóta még erre az ösztönzőre sincs szükség a tempó tartásához.
Continue readingMeddig lehet kiterjeszteni a valóságot?
A cím szólhatna úgy is, hogy: A vásárlói élmény ösztönzése AR technológiával. Vagy úgy, hogy: Próbálja ki vásárlás előtt! A kiterjesztett valóság segítségével online is lehetséges. Ugyanarról van szó: a kiterjesztett valóság aktuális értelmezéséről.
Continue readingVállalati félelmek és megoldások az AI forradalom árnyaira
A technológia egyre gyorsuló fejlődése új kihívások elé állítja a vállalatokat – az AI térnyerése pedig kifejezetten aggodalmat kelt a vezetők körében.
Continue readingAzok örülhetnek most, akiknek semmi közük az Amazon dolgaihoz
Olyan lehangolt, kilátástalan hangulatot, ami mostanában uralkodik az Amazon platformján értékesítő e-kereskedők között, soha korábban nem tapasztalt a Fortune riportere, pedig a webáruházak és az internetes piacterek figyelemmel kísérése a feladata.
Continue readingTrendspotting – Már látszik, hogy másképpen lesz nehéz az idei év
Újra növekedési pályára állhat-e a hazai e-kiskereskedelem? Milyen trendek határozzák meg a munkánkat? Továbbra is a nagy nemzetközi politikai és világgazdasági folyamatok dominálják az életünket vagy az e-kereskedők végre újra fókuszálhatnak arra, amihez a legjobban értenek? Mindez kiderül a Kürt Akadémia és a Reacty Digital közös 2024-es Trendspotting kutatásából.
Continue readingHárom kihagyhatatlan megoldás a vásárlói hűség sikeres kiépítéséhez
Ha már hűségprogram, akkor az legyen adatvezérelt és automatizált. Ismerd meg vevőidet, szegmentálj, és ennek megfelelően alakítsd ki loyalitás programodat és kommunikációdat.
Continue readingMilliókba kerül egy webáruház, de okos gazdálkodással kézben tarthatók a kiadások
Aki webáruházat akar létrehozni és üzemeltetni, annak alapból egy erős, legalább hat (de inkább hét) számjegyű kiadással kell számolnia. A legnagyobb fejfájást nem is a kiadások nagysága jelenti, hanem azok alig követhető sokfélesége. A webáruház indításról szóló sorozatunk új részében ésszerű, eredményes költséggazdálkodási megoldásokat vettünk sorra.
Continue readingA vallás is lehetőséget kínál a webáruházak forgalmának növelésére
Az iszlám országokban különleges jelentősége van a ramadánnak, ám az elmúlt években ebben az időszakban is egyre több lehetőség nyílik az e-kereskedők előtt, hogy a maguk módján hozzájáruljanak a vallási előírások követéséhez.
Continue reading