Skip to content

perszonalizáció

hűség
-
Ha már hűségprogram, akkor az legyen adatvezérelt és automatizált. Ismerd meg vevőidet, szegmentálj, és ennek megfelelően alakítsd ki loyalitás programodat és kommunikációdat. 
Szerzés vagy megtartás? A hűség ára 2021-ben
-
Az új vásárlók megszerzése minden bizonnyal még mindig nagy prioritást élvez a legtöbb cég esetében, azonban a visszatérő vásárlók ebben a kiélesedett digitális versenyben még értékesebbek, mint valaha.
Frissültek az üzleti profilok, bővültek a helyalapú szolgáltatások a Facebookon
-
A térinformatika eredményeit a megkérdezett országokban nagyon széles körben és sokféleképpen használják, miközben Magyarország e tekintetben még csak az út elején jár.
Figitális értékesítés a pandémián innen és túl
-
A felhasználók részéről egyre erősebbek a perszonalizációs elvárások, ugyanakkor egyre tudatosabbak is a személyes adataik védelmével kapcsolatban.
Az ajánlórendszerek rejtett mellékhatásai
-
Az online ajánlórendszerek egy újfajta döntési torzítást hoztak magukkal, amivel jó, ha a vásárlók és a kereskedők is tisztában vannak.
5 szempont, hogy jól használjuk megszerzett adatainkat
-
Mi a fontos különbség a szegmentáció és perszonalizáció között, és mindez miért számít? Tisztázzuk a marketing automatizáció alapfogalmait, és a helyes használatukat.
Az amerikai kereskedőknél még gyerekcipőben jár a testreszabás
-
Sokkal egyszerűbb az interneten egyedi kiszolgálást nyújtani a vevőnek: az offline boltok még küzdenek ezzel a problémával.
Fontos kérdések egy email automatizációs rendszer kiválasztásakor
-
A korszerű és hatékony email kampányokban a siker kulcsa a perszonalizáció, vagyis hogy az adott ügyfélnek releváns tartalmat adjunk. Az alábbi szempontok segítenek a célnak megfelelő és hosszú távon is hatékonyan üzemeltethető rendszer kiválasztásában.