Skip to content

hűségprogram

hűség
-
Ha már hűségprogram, akkor az legyen adatvezérelt és automatizált. Ismerd meg vevőidet, szegmentálj, és ennek megfelelően alakítsd ki loyalitás programodat és kommunikációdat. 
Rossmann törzsvásárlói kártya
-
A Rossmann kutatásából kiderül, hogy többnyire a kisebb településen élő nők csatlakoznak a hűségprogramokhoz, leginkább spórolási szándékkal.
Növekvő vásárlóerővel és határozott elvárásokkal tör be az e-kereskedelembe a Z generáció
-
Az elmúlt években egyre inkább felkapottá vált a hűségprogram fogalma. Habár maga a jelenség korántsem új, a formula jelentős átalakuláson esett át az elmúlt években.
Így csökkentsd az ügyfeleid lemorzsolódását: 5 hatékony módszer
-
Habár ma szeretünk úgy gondolni rá, mint egy teljesen új iparágra, amiben más játékszabályok uralkodnak, mint az eddigiekben, azért az e-kereskedelemben is érvényesek a közgazdaságtan alapvető törvényei.
Véget vet a blockchain a hűségpontoknak?
-
A blockchain segítségével a hűségpontokat egyre inkább felválthatják tehát a Kripto-tokenek. Vizsgáljuk meg, miért jó ez a felhasználóknak és a kereskedőknek!
Gamification az e-kereskedelemben
-
A jól megválasztott gamifikációs megoldások a vásárlás felé terelik a felhasználókat, és a visszatérésre ösztönözik őket, valamint növelhetik azon vásárlók számát, akik tovább ajánlják webáruházunkat ismerőseiknek.
Játékkal jutalmazhatók a mobilos vásárlók
-
A hagyományos törzsvásárlói és pontgyűjtő programok könnyen játékká változtathatók, a pontgyűjtés pedig azonnal jutalommá konvertálható.