A nagyobb könyváruházak kínálatában bőven találunk a webáruházak üzemeltetése kapcsán releváns kiadványokat. Az alábbiakban az Amazonról szemezgetünk olyan olvasmányokat, amelyek elérhetőek hagyományos könyv és ebook formátumban is.
Continue readingElkészült a GKI 2018-as toplistája a legnagyobb e-kereskedőkről
A GKI Digital 2018-ban negyedik alkalommal publikálja a hazai online kiskereskedelem 10 legnagyobb szereplőjének rangsorát.
Continue readingA hazai szállítmányozási trendeket mutatja be egy most zárult kutatás
Az Olcsóbbat.hu utánanézett, milyen nehézségekkel kell megküzdenie a hazai webáruházaknak, hogy a vevők minél gyorsabban és minél kényelmesebben megkaphassák a csomagjukat.
Continue readingNői klubestet szervez az Ecommerce Hungary
Az Ecommerce Hungary E-Women Klubestet rendez augusztus 27-én a budapesti Millenáris Startup Campuson.
Continue readingÉrtelmezzük helyesen a visszafordulási arányt
A visszafordulási arány (bounce rate) sok Analytics riportban szerepel, azonban rendszeresen pontatlanul értelmezik. Tisztázzuk, hogy mit jelent, és mire lehet belőle következtetni.
Continue readingKulcsszókutatás: a keresőoptimalizálás kulcsa
Ha igazán alaposak akarunk lenni, a keresőoptimalizálást kulcsszókutatással érdemes kezdeni. Megmutatjuk, hogyan!
Continue readingHárom pályázatra is lehet nevezni az Internet Hungary keretében
Itt a lehetőség kitűnni a tömegből: az Internet Hungary szervezői keresik a legjobb ügyfélszolgálatot, közösségimédia-kampányt és hatszavas történetet.
Continue readingVásárlói élmény – az egyetlen KPI, ami igazán számít
A vásárló elkötelezettsége és elégedettsége: ez a két KPI az, ami egy üzlet eredményességének és sikerességének a szempontjából igazán fontos.
Continue readingInfluencer-marketing sztárok nélkül? 3 működő példa
A helyes cél nem a legnagyobb, hanem a megfelelő közönséget elérése – és ez akkor is igaz, ha influencerekkel dolgozunk.
Continue readingRáczné Hegedűs Klára
A Magyar Posta Zrt. vállalati értékesítési igazgatója.
Continue reading