YouTube
-
A 2020-ban Indiában debütáló YouTube Shorts nem titkolt célja, hogy a Snapchat által kitalált, majd a TikTok-on és Instagram Reels-en csúcsra járatott, rövid videós tartalmak piacára betörjön.
-
A Shopify legújabb modulja, a YouTube Shopping mind a tartalomkészítők, mind a kereskedők számára lehetőséget teremt, hogy kiaknázzák a két platform közötti szinergiákat.
-
Az óriáscég hirdetési üzletága több bevételt termelt éves szinten, mint a cég fizikai üzletei ezzel többet ért el a hirdetésekből, mint a YouTube.
-
Elterjedt tévhit, hogy a platform legnagyobb forgalmát a keresősáv generálja, pedig a YouTube felmérései alapján a forgalom túlnyomó része az ajánlórendszernek köszönhető.
-
A YouTube-on a tartalom mellett az is fontos, hogy a platform keresőmotorja által előnyben részesített anyagokat készítsünk.
-
A nagy videós platformok közül utolsóként úgy tűnik, végre a YouTube-ra is megérkeznek a megvásárolható termékajánlatokat tartalmazó videók.
-
Még inkább vásárlásra buzdító, kifejezetten e-kereskedőket megcélzó hirdetési formátummal rukkol elő a YouTube.
-
Népszerű YouTube-csatornát építeni és fenntartani kemény munkával jár. Ha igazán sikeres lesz, természetesen minden befektetett energia megtérül, ez azonban sokkal nehezebb, mint amilyennek elsőre tűnik.
-
Továbbra is vezet a Facebook, de a marketing szakma kezd rájönni arra, hogy ideje több lábon állni és nem egyetlen platformtól függeni. Nézzük a legfontosabb változásokat!
-
A pre-roll szpot, azaz az online videók elé bekerülő reklámszpot nagyon hatékony eszköz lehet, ha helyesen alkalmazzuk.