PayPal Commerce – komplex kereskedői platform mindenkinek

PayPal commerce - komplex kereskedői platform mindenkinek

Június elején jelentette be a PayPal, hogy komplex, saját fizetési rendszerének minden eszközét felsorakoztató nyílt e-kereskedelmi platformot tesz elérhetővé e-kereskedők és közösségi finanszírozással foglalkozó vállalatok számára.

Az eddig csak olyan óriások, mint Instagam, a Facebook Checkout a Yahoo! Small Buisness vagy az Ebay által elérhető szolgáltasások ezzel a lépéssel a kisebb cégek számára is elérhetőek lesznek. A cég öntanuló algoritmusaival, kockázat-elemző rendszereivel is felvértezett PayPal Commerce a tervek szerint olyan integrált szolgáltatásokat tartalmaz majd, amit a húsz éve piacon lévő cégtől megszokhattunk.

A PayPal szerint olyan szolgáltatások lesznek elérhetőek a platformot választó minden ügyfelük számára, amelyek eddig csak a kivételezett nagyok kiváltsága volt.

Mint azt a PayPal ügyvezető igazgatója, Bill Ready blogposztjában leírta az elmúlt évek során más platformokkal, kereskedőkkel és banki szereplőkkel közösen kialakított infrastruktúrát és megoldásokat elérhetővé kívánják tenni minden kisebb vállalkozás számára is, azok méretétől függetlenül.

A jelenleg 277 millió aktív felhasználót és 22 millió üzleti ügyfelet magáénak tudható PayPal a tervek szerint mind a 200 különböző piacon elérhetővé kívánja tenni a robosztus, jól bevált technológiákra épülő szolgáltatását, de első körben az amerikai, egyesült királyságbeli, francia, német, olasz és spanyol piacon teszi elérhetővé ügyfelei számára a PayPal Commerce szolgáltatását.

A szolgáltatásban elérhető lesz a PayPay Mobile POS , illetve az ezekhez kapcsolódó üzleti és végfelhasználói pénzügyi megoldások is. Az év végére pedig összesen már negyven piacon szeretnék bevezetni a platformot.

A PayPal a legrégebbi üzleti partnerének számító eBayen felül, közel 90 milliárd dollár értékű pénzügyi tranzakciót bonyolított le, amely mintegy 40 százalékos növekedés az egy évvel ezelőtti volumenhez képest.

A PayPal azt ígéri, hogy rendszerük minden tekintetben GDPR-nak megfelelően kezeli majd ügyfeleik és vásárlóik adatait, és szabadon integrálhatóak lesznek majd a rendszerbe a harmadik fél által fejlesztett Fin-Tech megoldások, valamint megfelel majd az Open Banking szabályozásoknak is.

mm
Jóbi Attila

Online marketing menedzser, újságíró, média menedzser és tartalomipari beszállító.

Üzenet a szerzőnek

Kérdésed van?
Hozzászólnál?

Vedd fel a kapcsolatot a szerzővel, várjuk az üzenetedet!