Skip to content
mm

A szerző cikkei:

491185150_1089734566296787_4499394800001444424_n
-
Változnak az idők:  az egy évtizede még a világ tinijei által popdalokra tátogásra használt TikTok mára egyike lett a globális közösségi média nagyágyúi. Bár továbbra is a rövid videók a legelterjedtebb, úgy néz ki, hogy a félperces időlimit helyét a ByteDance platformján is a hosszabb tartalmak szép lassan átveszik a hatalmat. 
491218960_1363649304672813_8036285855195977798_n
-
Bár hazánkban évekig igaz volt, hogy a Facebook és az Instagram az a hely, ahol bármit el lehet adni, a kínai és más régiós versenytársak megjelenésével az e-kereskedelmi verseny egyre kiélezettebbé vált. Ezért a Meta tavasszal új eszközöket vet be, cél: az offline és online eladások hatékonyságának növelése.
487716972_2101299490370880_766298412952541944_n
-
A Meta március végén jelentette be, hogy elkezdi a mesterséges intelligencia alapú chat szolgáltatásának bevezetését 41 európai országban. Ebbe a körbe beleértendők az Európai Unió tagállamai is, valamint 21 további, általuk csak “tengerentúlinak” nevezett területet is. A mesterséges intelligencia szolgáltatások globálizálásában eddig ez a cég legnagyobb lépése.
485083676_1009287394633444_7928681941347672485_n
-
A TikTok a közösségimédia-platformok legújabb rangsorában a 4. helyre sorolt be, aAz elemzések szerint a 18 éven felüliek 27,5 százaléka használta már a platformot. Kétségtelen, hogy aktuálisan a TikTok az egyik legnépszerűbb szolgáltatás az interneten. Innen nézve könnyen belátható, hogy a látszólag apró változás mégis miért fontos a Shop Performance Score kiszámításában. 
adat
-
Ha lassú, vagy megbízhatatlannak tűnik a weboldal, háromból két potenciális vevőt biztosan elveszítenek a webáruházak. Ezért már az sem mindegy például, hogy a fizetési folyamat mennyire gyors és magától értetődően problémamentes. Az online kereskedők előtt álló feladat nem ismeretlen, de ideje - és érdemes is - az adat-alapú vásárlási élményt újratölteni!
480493900_942628231417071_3701982260456869589_n
-
A szabadpiaci gazdaság alapelvei, melyek a teljes nyugati világban, de különösképpen az Egyesült Államokban a modern kapitalizmus alappillérei nem éppen új találmányok. Éppen ezért különösen ironikus hogy mindezeket az elveket, éppen két, kínai cég fordította saját előnyére szinte teljes nyugati e-kereskedelmi piacon. A kínai versenytársaik felismerték, hogy az amerikai fogyasztók számára az ár fontosabb tényező, mint a gyorsaság, és erre építették fel üzleti stratégiájukat.
462582654_1129295261786066_8012630319390826041_n
-
Az Amazon jelentős tőkeberuházási növekedést jelentett be 2025-re. Ennek keretében százmilliárd dollárra emeli kiadásait a 2024-es évi 83 milliárd dollárról. A növekedés fő hajtóereje a mesterséges intelligenciába történő befektetés lesz.
alialma2
-
AI + Apple + Alibaba Kínában? Na, ez tényleg egy olyan hír, ami azon a spekulációs spektrumon, hogy mindez mit eredményezhet majd például az e-kereskedelemben, nagyon izgalmas találgatásokra adhat okot. És ez bizony, manapság már elegendő ahhoz, hogy a tőzsdei árfolyam nekilóduljon. És ez is történik...
TikTok
-
Ahogy arra számítani is lehetett, Donald Trump újbóli, elnöki beiktatása óta egyre kevésbé világos, hogy pontosan mi is lesz a közösségi eladások nagy részét generáló kínai aranytojás, a TikTok Amerikai Egyesült Államokbeli sorsa.
474826094_1159575379069267_9189150341167641142_n
-
A vásárlói döntések meghozatalában kulcsfontosságú szerepet játszanak a termékfotók, melyekre a fogyasztók háromnegyede támaszkodik. A vizuális megjelenítés hatékonyságát bizonyítja, hogy a kiváló minőségű termékfotókkal rendelkező termékek az alacsony minőségűvel illusztráltakhoz képest 94 százalékkal nagyobb konverziós arányt produkálnak.