Jóbi Attila
Onlinemarketing-menedzser, újságíró, médiamenedzser és tartalomipari beszállító.
A szerző cikkei:
-
Az e-kereskedők és marketingesek gyakran figyelmen kívül hagyják a Pinterestet, a „vizuális felfedezőmotort”, pedig egy jól körülhatárolható réteget nagyon hatékonyan érhetünk el a segítségével.
-
Az Európai Bizottság a jövőben a 150 euró alatt vámmentesen behozható árukkal kapcsolatos kedvezményeket is megszüntetné, ahogy korábban eltörölte a külföldről, leginkább Kínából érkező áruk áfamentességét.
-
Immár második alkalommal kerül megrendezésre a Business Fest a Millenáris Parkban, ahol többek között saját panelt kapott e-kereskedelem Ecommerce Fest néven. A szervezésért felelős Guba Vandát kértük, avasson be minket az eseménnyel kapcsolatos részletekbe.
-
A Holland Statisztikai Hivatal január 1-jei adatai szerint a németalföldi országban 84.100 online bolt üzemelt, míg hagyományos kereskedelmi egységből csak 82100-at regisztráltak.
-
Bármilyen Shopify webáruházba online és egyszerűen integrálható, teljes körű fizetési megoldással lépett piacra a BIG FISH Payment Gateway. A részletekől Dr. Horváth Attilát, a BIG FISH Payment Services Kft. ügyvezetőjét kérdeztük.
-
A koronavírus-járvány végeztével egyre több vásárló visszatér korábbi szokásaihoz, és az online vásárlás mellett a fizikai boltokat is használja. Így 2023-ban a kereskedők közül a többcsatornás értékesítési modellben gondolkodók tudnak majd leginkább talpon maradni.
-
A 2020-ban Indiában debütáló YouTube Shorts nem titkolt célja, hogy a Snapchat által kitalált, majd a TikTok-on és Instagram Reels-en csúcsra járatott, rövid videós tartalmak piacára betörjön.
-
Az egyre kiszolgáltatottabb vásárlók védelémében, valamint az online vásárlási iránti, egyre növekedő igény következtében komoly szigorításokba kezd az Európai Unió, amely teljesen újraszabta a 2001-es a termékbiztonsági előírásait.
-
A teljes, határokon átívelő európai kereskedelem forgalma nagyjából 5 százalékkal emelkedett 2022-ben, és mintegy 179,4 milliárd euróra volt tehető. Az online értékesített termékek ebből 105,5 milliárdot tesznek ki. Továbbra is az IKEA a legnagyobb szereplő.
-
A korábban még véleményvezérként ünnepelt, majd trash celebbé, végül pedig influenszerré átvedlett sales korszak véget érni látszik, amelynek talán legékesebb jele a TikTok-on több száz milliós elérést produkáló #deinfluencing hashtag hódítása.