Ha sikerül megoldanunk, hogy ugyanaz a vásárló webáruházban, mobil applikációban, a tradicionális boltunkban, sőt akár egy egész áruházláncban is azonosítható legyen, lehetőség óriási tárháza nyílik meg előttünk.
Continue readingCsereklyei Bálint
Az iLogistic Kft. ügyvezetője.
Continue readingCsak nyerhetsz velük: az e-kereskedelmi chatbotok 7 fontos előnye
Ha szeretnénk jól kiszolgálni a vásárlóinkat, az interneten is célszerű megszólítani őket, és beszélgetni velük. Erre jól bevált eszköz lehet egy chatbot. Lássuk, miért!
Continue readingSzórakozik a vásárló, mit tehet az e-kereskedő?
Bizony nem csak a vásárlónak lehet szüksége védelemre: az e-kereskedővel is megeshet, hogy néhány vevője rosszindulatból, számításból vagy figyelmetlenségből kárt okoz neki.
Continue readingKülföldre nyitnál? Ezek a legértékesebb piacok
A világ legértékesebb piacainak rangsora jó kiindulópont lehet ahhoz, hogy tervezni kezdjük az e-kereskedelmi export tevékenységünket.
Continue readingÍgy teszik tönkre az UTM paraméterek a látogatottsági adatokat
Az UTM paraméterezés a kampánykövetés hasznos eszköze, azonban a nem megfelelő használata minden mérésünket meghamisíthatja.
Continue readingA forgalom nő, a profit viszont csökken az Alibabánál
A folyamatos terjeszkedés jó hatással van a bevételre, de negatívan érinti a profitot az Alibaba csoportnál.
Continue readingShopify Academy: Ingyenes online képzés kezdő és feltörekvő e-kereskedőknek
Sosem késő tanulni: a Shopify Academy kifejezetten kiskereskedők számára nyújt, praktikus, hasznos, tudásalapú segítséget.
Continue readingA közösségi médiára hallgat a magyar vásárló
Új termék vásárlásakor az európai átlagnál nagyobb mértékben hat ránk a közösségi média ereje a Nielsen aktuális jelentése szerint.
Continue reading7 őszi téma, amit nem hagyhatsz ki a tartalmi naptárból
Ha érdekes, hasznos és releváns tartalmakkal szeretnénk megfogni látogatóinkat, nem árt előre megtervezni a tartalmi naptárat.
Continue reading