Megmutatjuk, hogyan lehet vonzóvá tenni a webshopunk linkjeit a Google találati listájában.
Continue readingA fókusz fontossága minden online vállalkozás életében
Rendkívül egyszerűnek tűnik, de egy kezdő vállalkozás számára egyáltalán nem könnyű követni a kitűzött irányt, azaz megtartatni a fókuszt. Pedig a kezdetben – és a későbbiekben is – ezen múlhat a siker vagy a bukás.
Continue readingAlapvető mérések az e-kereskedelemben
A szakértők száz számra használnak és ajánlanak mérőszámokat, de semmit nem érünk velük, ha nem tudjuk, hogy pontosan mit jelentenek, mit kezdjünk velük.
Continue readingEurópai e-kereskedelem: 15 piactér, amit ismerni kell
E-kereskedőként úgy is terjeszkedhetünk Európában, hogy saját webshop nyitása helyett már jól bevált piactereken kezdünk értékesíteni. Nézzük, melyek ezek!
Continue readingInternet Hungary: programválogatás kereskedőknek
Az Internet Hungary rengeteg programja közül nem könnyű választani. Az ajánlónkból kiderül, melyek a leginkább releváns előadások e-commerce szakembereknek.
Continue readingEszközök az Instagramon történő hatékony eladáshoz
Az Instagram közösségi platformot könnyen értékesítési csatornává alakíthatjuk az alábbi szolgáltatások, applikációk segítségével.
Continue readingMár magyar e-kereskedők számára is elérhető a Google Pay
Szeptembertől hazai webáruházak is bevezethetik a Google Pay-t, mégpedig a BIG FISH Payment Gateway segítségével. Összegyűjtöttük a legfontosabb tudnivalókat.
Continue readingFrissültek az üzleti profilok, bővültek a helyalapú szolgáltatások a Facebookon
A Facebooknál úgy érezték, ideje jobbá tenni az üzleti profilokat és azok menedzselését, különös tekintettel a helyi vállalkozásokra.
Continue readingA kiváló kapcsolatfelvételi oldal 6 összetevője
Nem elég, ha a Kapcsolat oldalunk csak egy emailcímet vagy egy egyszerű űrlapot tartalmaz. Összegyűjtöttünk néhány tippet, hogyan érdemes kialakítani ezt a felületet.
Continue readingTörőcsik Gergő
A DHL Express Magyarország Kft. e-kereskedelmi üzletfejlesztési vezetője.
Continue reading