Az SAP Customer Experience üzletágának vezetője.
Continue readingVisszavonul a cégvezetéstől Jack Ma, az Alibaba alapítója
Jack Ma nélkül a kínai high-tech ipar ma nem dörömbölne a szilícium-völgyi óriások kapuin.
Continue reading10 lépés, amit ne hagyj ki a Black Friday készülődésből
A Black Friday sikeres teljesítéséhez időben elkezdett és tudatosan felépített csapatmunkára van szükség. Mutatunk 10 gyakorlati tippet, hogy a felkészülés az idei évben még könnyebben menjen.
Continue readingNagy Róbert
A Szallasguru.hu termékmenedzsere
Continue readingNémetországban is elindult az eBay luxustermékhitelesítési programja
Nem eredeti az interneten több millióért vásárolt karóra? Most már van mód a vételár visszatérítésére.
Continue readingHogyan legyünk jobb vállalkozók? Ezek a podcastok segíthetnek!
Hiába dolgozunk sokat, az online világban bizony folyamatos tanulásra is szükség van a sikerhez. Bemutatunk néhány podcastot, melyeket érdemes hallgatni, ha fejlődni szeretnénk.
Continue readingA tartós kosár szerepe a konverzió növelésében
A tartós kosár az aktuális munkamenetnél tovább tárolja a benne elhelyezett árucikkeket, és kényelmi szolgáltatásokat is nyújt.
Continue readingGoogle Ads: Több karaktert a szöveges hirdetéseknek!
Jobban kifejthetjük vásárlóink számára a hirdetett termék tulajdonságait, mert a Google több szöveget enged megjeleníteni a keresőhirdetésekben.
Continue readingMit automatizáljunk (és mit ne) az ügyfélszolgálaton?
Az ügyfélszolgálatok munkáját is átformálhatja a fejlődés, de a mesterséges intelligenciának mondott technológia sokszor inkább intelligens automatizációt takar.
Continue readingA netes vásárlók többsége külföldről rendel
A világ internetes vásárlóinak már 55%-a vásárol külföldi webshopokban, ahonnan leggyakrabban ruhát, cipőt, háztartási elektronikai cikkeket, játékokat és hobbi termékeket rendelnek.
Continue reading