Skip to content

ügyfélkapcsolat

mariann_krea01
-
A hazai piac ismertebb közösségimédia-szakértőjét, Forgács Mariannt a hazai social media használatáról és a váratlan szakmai helyzetek kezeléséről is kérdeztük.
Live chat vagy üzenetküldés? Melyiket válasszuk?
-
A live chat vagy üzenetküldés a jobb kapcsolattartási forma az ügyfeleiddel? Nézzük, mikor melyiket érdemes alkalmaznod!
Virtualizálódó csoportos vásárlás egy Chrome bővítmény segítségéveldó csoportos vásárlás egy Chrome bővítmény segítségével
-
Az ügyfélszolgálatosok munkája nem egyszerű, sok stresszel jár. Az egészséges belső munkahelyi légkör azonban sokat segít az akadályok lekűzdésében és a szolgáltatás minőségének javításában.
Átalakítják a chatbotok működését a Messenger most bevezetett korlátozásai
-
A kisvállalkozások számára sem elérhetetlen a chatbot használata. Rengeteg költséghatékony, dobozos megoldás létezik, amelyek bizonyítottan növelik az online konverziókat. Nézzük, mit szeretnek legjobban a felhasználók!
chat-ugyintezo-trening-torok-pal-kata
-
Ezúttal 3 olyan tippet mutatunk, amelyek segítségével eredményesen választhatod ki és taníthatod be a chat ügyintéző kollégáidat.
chatbots
-
Ha azonosítod oldaladon a hezitáló vásárlókat, egy proaktív chat megoldássál többszörözheted az eladásaidat. Vegyük át a vásárlási folyamat 3 pontját, ahol mindenképp érdemes megszólítani vevőidet!