Hogyan áll össze egy keresőoptimalizálási projekt ára 2021-ben? Mi mennyibe kerül a SEO világában és mekkora ezeknek a tételeknek a hozzáadott értéke egy projektben?
Continue readingHogy változik az e-kereskedelem a közösségi értékesítés hatására?
A közösségi platformok évről évre más hatást gyakorolnak az e-kereskedelemre, és folyamatosan jelennek meg új, közösségi értékesítést célzó funkciók ezekben az alkalmazásokban.
Continue readingA húsvét az új karácsony – tapasztalatok nagyvállalati szemszögből
A Trans-Sped, a Webshippy és az OANDER közösen szervezett e-kereskedelmi meetupján a logisztikai rendszerek fejlesztői és használói osztották meg tapasztalataikat.
Continue readingHogyan keltsd életre a hírleveleidet?
A hírlevél még mindig hatékony marketingeszköz lehet – feltéve, ha jól csináljuk. Összeszedtük a legfontosabb pontokat, amelyekre érdemes figyelmet szentelni, hogy hírleveleink jól működjenek.
Continue readingÍgy optimalizáld tartalmaidat a YouTube-ra
A YouTube-on a tartalom mellett az is fontos, hogy a platform keresőmotorja által előnyben részesített anyagokat készítsünk.
Continue readingMi a Clubhouse, és miért fontos, hogy időben ott legyél a márkáddal?
A Clubhouse egy új, audiochaten alapuló közösségi alkalmazás, amelyet legjobban úgy lehetne jellemezni, mint egy beszélgetős rádióműsor és egy konferenciahívás keverékét.
Continue readingHirdetésoptimalizáló megoldás felvásárlásával erősít az Árukereső
Az Árukereső.hu anyavállalata, a Heureka Group március 18-án bejelentette, hogy felvásárolta a Beed hirdetésautomatizáló szoftvert gyártó cseh céget, a Datawepset.
Continue readingSzlovák példa mutatja, fel fog robbanni a magyar e-kereskedelem
Szlovákia most az e-kereskedelem laboratóriuma. A december óta tartó a lezárások hatására minden elképzelhető e-kereskedelmi rekord megdőlt.
Continue readingAz Instagram mint sales funnel
Az Instagram nem csak az influenszerekkel együttműködve lehet hasznos csatorna, hanem egy tudatosan felépített értékesítési tölcsérrel közvetlenül is profitálhatunk belőle.
Continue readingGKI Digital: 2020-ban három évet ugrott előre az e-kereskedelem
A GKI Digital és az Árukereső.hu legfrissebb közös kutatása szerint 2020-ban a belföldi online kiskereskedelmi forgalom 45%-os rekord bővülést követően 909 milliárd forintos forgalmat bonyolított.
Continue reading








