Skip to content
#Ügyfélélmény
#Export
#Marketplace
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Kosárérték.hu
×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Facebook-f Instagram Linkedin-in
Kosárérték.hu
Kosárérték.hu

E-kereskedelmi magazin

×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Kosárérték.hu
×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók

Videós marketingkampányok a közösségi médiában

Mitől lesz jó a tartalommarketingünk 2022-ben?

A közösségimédia-oldalakra feltöltött videókkal könnyen megszólíthatod a vásárlóidat, de ehhez tudnod kell, milyen anyagokkal ragadhatod meg leginkább a figyelmüket.

Continue reading
címlap közösségi média online marketing video

Ügyfélszerzés vagy -megtartás? A hűség ára 2021-ben

Szerzés vagy megtartás? A hűség ára 2021-ben

Mi a fontosabb: az ügyfélszerzés vagy a meglévő ügyfeleink megtartása? Erre a klasszikus értékesítési- és marketingkérdésre a legtöbb döntéshozó reflexből azt válaszolja: természetesen mindkettő.

Continue reading
címlap márkahűség ügyfélmegtartás

A Twitter újra e-kereskedelmi irányt vesz

A Twitter újra e-kereskedelmi irányt vesz

A Twitter néhány héttel ezelőtt bejelentette, hogy új, e-kereskedelemhez kapcsolódó funkciókon dolgoznak, és ismét bevezetnek közvetlen vásárlásra buzdító gombot is.

Continue reading
címlap közösségi média social selling Twitter

Digitális trendek COVID idején

Digitális trendek COVID idején

Alábbi cikkünkben a legfontosabb 2021-es digitális trendeket hoztuk el nektek, melyekre a Hootsuite közösségi médiamenedzsment-platform és a We Are Social kreatív ügynökség közös globális kutatásából derült fény.

Continue reading
címlap közösségi média

Világmárkák a DTC kereskedelemben

Adobe: júliusban csökkentek az online árak az USA-ban

Az e-kereskedelem előretörésével egyre több, világszerte ismert nagyvállalat dönt úgy, hogy a kereskedői láncolat kihagyásával, közvetlenül a fogyasztóknak is értékesíti a termékeit.

Continue reading
címlap direct to consumer DTC közvetlen értékesítés

Webshop Németországban: hogy éri meg?

Közel húsz százalékkal esett vissza az online kereskedelem Németországban

A német piac méreténél és vásárlóerejénél fogva nagy lehetőségeket tartogat, és ideális értékesítési célterület lehet akár magyar e-kereskedők számára is.

Continue reading
címlap Németország

Szerelemből díjnyertes webáruház – a keramiaotthon.hu története

Szerelemből díjnyertes webáruház - a keramiaotthon.hu története

Az egyedi stílust képviselő kerámia-, porcelán- és textiltermékek online értékesítéséről és a cég történetéről kérdeztük a keramiaotthon.hu webáruház alapítóit.

Continue reading
Az Év Webshopja címlap interjú kiemelt téma

Tizenhat TikTok-tipp, amivel növelheted a webshopod forgalmát

Az internet már letarolta a TikTok, az e-kereskedelmet csak most fogja

A TikTok jelenleg az egyik feltörekvő közösségi oldal, ami számos termék illetve márka népszerűsítésére alkalmas, így megosztunk pár tippet, amivel garantáltan lendületet adhatsz a webshopodnak.

Continue reading
címlap közösségi média social commerce TikTok

A talkshoplive lehet az élő kereskedelmi videózás új üstököse

A Vimeo a WIREWAX és a Wibbitz felvásárlásával bővíti szolgáltatásait

Az élő kereskedelmi videók közvetítésére specializálódott technológiai startup nemrég jelentette be, hogy 3 millió dolláros tőkefinanszírozás után jelentősen bővíti hálózatát.

Continue reading
címlap live commerce shoptainment

Az Olive applikációval segíti a hulladékmentes kiszállítást

Az Olive applikációval segíti a hulladékmentes kiszállítást

Új megoldást jelent meg az e-kereskedelmi piacon: az Olive elnevezésű amerikai startup arra törekszik, hogy megúszhassunk minden olyan be- és kidobozolást, ami a webes vásárlások velejárója.

Continue reading
címlap házhozszállítás környezettudatosság
  • Előző
  • 1
  • ...
  • 125
  • 126
  • 127
  • ...
  • 238
  • Következő
Kosárérték.hu

Legolvasottabb cikkek

Ötvözhető-e eredményesen a digitális nomádság az e-kereskedelemmel?
Kupa Enikő: „A visszatérő vásárló a jó vásárló”
Rábíznád a pénzedet egy robotra?
Cserjés-Kopándi Ildikó: „Hagyjuk abba a siránkozást”
Helyetted vásárolnak – Készülj fel az Agentic Commerce-re!

Kosárérték

Impresszum
E-kereskedelmi újságírót keresünk
Adatkezelési Szabályzat
Felhasználási feltételek
Cookie beállítások
Médiaajánlat

"*" a kötelező mezőket jelöli

Consent*
Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.
Kapcsolat

[contact-form-7 id=”1729″ title=”1 kapcsolati űrlap”]

Az oldalon cookie-kat használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, valamint a forgalom elemzéséhez.

A használt cookie-król részletes információkat és az engedélyezés vagy letiltás lehetőségét a oldalon találod.

Kosárérték.hu
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Információk az adatkezelésről

A cookie-k olyan, a böngésződben eltárolt információk, amelyeket egy weboldal felhasználhat többek között arra, hogy tartalmi és a közösségi funkciókat biztosításon, valamint a weboldal forgalmát elemezze. Vannak cookie-k, amelyekre feltétlenül szükségünk van az oldal működéséhez, minden egyéb esetben az engedélyedre van szükségünk, és az ilyen cookie-k kezeléséhez való hozzájárulásodat bármikor módosíthatod, vagy visszavonhatod. A személyes adataid kezeléséről részletes információkat az Adatvédelmi szabályzatunkban olvashatsz.

A menüpontok alatt személyre szabhatod az oldal cookie kezelésével kapcsolatos beállításaidat.

Szükséges cookie-k

A feltétlenül szükséges cookie-k elengedhetetlenek az oldal működéséhez, így ezeket nem tudod letiltani. Ezek segítségével biztosítjuk az oldal funkcióinak működését, készítünk anonim látogatottsági statisztikákat, valamint tároljuk el a további beállításaidat is, így enélkül minden egyes látogatás alkalmával újra meg kellene adnod az adatkezeléssel kapcsolatos preferenciáidat.

If you disable this cookie, we will not be able to save your preferences. This means that every time you visit this website you will need to enable or disable cookies again.

Egyéb cookie-k

Az oldalon az alábbi, harmadik féltől származó cookie-kat használjuk: Facebook (azért, hogy a Kosárérték Facebook oldal kedveléseit megjeleníthessük, valamint hogy személyre szabott tartalmakat ajánlhassunk), Hotjar (azért, hogy hőtérképeket készíthessünk az oldal használati szokásairól, valamint hogy rövid kérdőíveket jelenítsünk meg).

Ha ezeket engedélyezed, segítesz nekünk abban, hogy a látogatókat jobban megismerjük, és hogy személyre szabott tartalmat tudjunk megjeleníteni.

Please enable Strictly Necessary Cookies first so that we can save your preferences!