Annak jártunk utána, hogy költségben, szervezésben mit jelent a kártérítési kötelezettség az e-kereskedőknek és a futárszolgálatoknak, illetve érdemes-e szállítási biztosítást kötni a plusz költségek kivédésére.
Continue readingA nagy bumm után így készülj fel a kiegyensúlyozott növekedésre
A növekedés tartóssá alakításáról beszélgettünk Lakos Péterrel, az eOptika.hu társalapítójával, a Virgo e-commerce szakértőjével és termékfejlesztési tanácsadójával.
Continue readingTovább működhetnek a webshopok és átvételi pontjaik a korlátozások alatt is
Az Ecommerce Hungary álláspontja szerint a webshopok, azaz a csomagküldő internetes kereskedelmi szolgáltatást nyújtó vállalkozások kisebb kivételekkel zavartalanul működhetnek március 22-ig.
Continue readingLégiposta újraértelmezve: a drónos csomagszállítás jelene és jövője
Amióta szabad utat kapott a drónos házhozszállítás, egyre növekszik iránta az érdeklődés. Ez a kiszállítási mód csökkenti az üzemanyag költséget, kisebb a károsanyag-kibocsátása, időt takarít meg, és a pandémia idején lehetővé teszi a személyes kontaktus nélküli csomagszállítást.
Continue reading69 milliárdos tőkebevonással terjeszkedik tovább a Kifli.hu anyavállalata Európában
A vállalat folytatja a terjeszkedést: növelné a jelenlétét a cseh, a magyar és az osztrák piacokon, ezenkívül Németország, Lengyelország, Románia és több más európai ország nagyvárosaira is ki kívánja terjeszteni a hatóterületét.
Continue reading“Mi nem klasszikus kereskedők vagyunk” – A WhiskyNet vezetőjével beszélgettünk
A 2020-as Év Internetes Kereskedője verseny harmadik helyezettje és a logisztikai különdíj nyertese, a WhiskyNet régóta komoly szereplője a hazai e-kereskedelmnek. Hátterükről, hétköznapjaikról és további terveikről kérdezősködtünk.
Continue readingEtikus vásárlásösztönző üzenetek tervezésében segít egy új kutatás
A megfontoltan.hu oldalon publikálta egyes online kereskedelmi kommunikációs formák fogyasztói percepciójáról szóló kutatásának eredményeit a Szallas.hu és a Frontira.
Continue readingMegduplázta forgalmát a Facebook piactere 2020-ban
Lassan, de biztosan megduplázta forgalmát a Facebook helyi adásvételeket elősegítő szolgáltatása, a Facebook Marketplace.
Continue readingEzekre figyelj, hogy topon tartsd az online megítélésed
Ami tavaly működött, idén is működni fog? Mit tegyünk, ha sok negatív hozzászólás érkezik? Ilyen és ehhez hasonló kérdésekre kereste a választ a Neticle e-kereskedelmi elemzésében.
Continue readingLive Commerce: az élő kereskedelmi videók különböző típusai
A vásárlási lehetőséggel ötvözött élő videókat jellemzően öt nagy műfaj egyikébe sorolhatjuk.
Continue reading








