Skip to content
#Ügyfélélmény
#Export
#Marketplace
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Kosárérték.hu
×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Facebook-f Instagram Linkedin-in
Kosárérték.hu
Kosárérték.hu

E-kereskedelmi magazin

×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Kosárérték.hu
×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók

Mikor érdemes e-kereskedőként szállítási biztosítást kötni?

Annak jártunk utána, hogy költségben, szervezésben mit jelent a kártérítési kötelezettség az e-kereskedőknek és a futárszolgálatoknak, illetve érdemes-e szállítási biztosítást kötni a plusz költségek kivédésére.

Annak jártunk utána, hogy költségben, szervezésben mit jelent a kártérítési kötelezettség az e-kereskedőknek és a futárszolgálatoknak, illetve érdemes-e szállítási biztosítást kötni a plusz költségek kivédésére.

Continue reading
biztosítás címlap házhozszállítás kártérítés kollekció Logisztika

A nagy bumm után így készülj fel a kiegyensúlyozott növekedésre

A nagy bumm után így készülj fel a kiegyensúlyozott növekedésre

A növekedés tartóssá alakításáról beszélgettünk Lakos Péterrel, az eOptika.hu társalapítójával, a Virgo e-commerce szakértőjével és termékfejlesztési tanácsadójával.

Continue reading
automatizáció címlap innováció növekedés Virgo

Tovább működhetnek a webshopok és átvételi pontjaik a korlátozások alatt is

Nyitva lehetnek a webshopok az új járványügyi intézkedések értelmében

Az Ecommerce Hungary álláspontja szerint a webshopok, azaz a csomagküldő internetes kereskedelmi szolgáltatást nyújtó vállalkozások kisebb kivételekkel zavartalanul működhetnek március 22-ig.

Continue reading
címlap Ecommerce Hungary koronavírus

Légiposta újraértelmezve: a drónos csomagszállítás jelene és jövője

Légiposta újraértelmezve: a drónos csomagszállítás jelene és jövője

Amióta szabad utat kapott a drónos házhozszállítás, egyre növekszik iránta az érdeklődés. Ez a kiszállítási mód csökkenti az üzemanyag költséget, kisebb a károsanyag-kibocsátása, időt takarít meg, és a pandémia idején lehetővé teszi a személyes kontaktus nélküli csomagszállítást.

Continue reading
címlap csomaglogisztika drón szállítás

69 milliárdos tőkebevonással terjeszkedik tovább a Kifli.hu anyavállalata Európában

Lemondott Klekner Péter, a Kifli.hu ügyvezetője

A vállalat folytatja a terjeszkedést: növelné a jelenlétét a cseh, a magyar és az osztrák piacokon, ezenkívül Németország, Lengyelország, Románia és több más európai ország nagyvárosaira is ki kívánja terjeszteni a hatóterületét.

Continue reading
címlap Kifli.hu

“Mi nem klasszikus kereskedők vagyunk” – A WhiskyNet vezetőjével beszélgettünk

“Mi nem klasszikus kereskedők vagyunk.” A WhiskyNet vezetőjével beszélgettünk

A 2020-as Év Internetes Kereskedője verseny harmadik helyezettje és a logisztikai különdíj nyertese, a WhiskyNet régóta komoly szereplője a hazai e-kereskedelmnek. Hátterükről, hétköznapjaikról és további terveikről kérdezősködtünk.

Continue reading
címlap Év Internetes Kereskedője díj interjú

Etikus vásárlásösztönző üzenetek tervezésében segít egy új kutatás

A Covid hatása a kkv-kra: immunisak lettek a digitalizációra

A megfontoltan.hu oldalon publikálta egyes online kereskedelmi kommunikációs formák fogyasztói percepciójáról szóló kutatásának eredményeit a Szallas.hu és a Frontira.

Continue reading
címlap FOMO Frontira kutatás Szállás.hu

Megduplázta forgalmát a Facebook piactere 2020-ban

Megduplázta forgalmát a Facebook piactere 2020-ban

Lassan, de biztosan megduplázta forgalmát a Facebook helyi adásvételeket elősegítő szolgáltatása, a Facebook Marketplace.

Continue reading
címlap Facebook Marketplace közösségi média

Ezekre figyelj, hogy topon tartsd az online megítélésed

Ezekre figyelj, hogy topon tartsd az online megítélésed

Ami tavaly működött, idén is működni fog? Mit tegyünk, ha sok negatív hozzászólás érkezik? Ilyen és ehhez hasonló kérdésekre kereste a választ a Neticle e-kereskedelmi elemzésében.

Continue reading
címlap elemzés neticle ügyfélszolgálat visszajelzés

Live Commerce: az élő kereskedelmi videók különböző típusai

Érkezik a livestream shopping a Facebookra is

A vásárlási lehetőséggel ötvözött élő videókat jellemzően öt nagy műfaj egyikébe sorolhatjuk.

Continue reading
címlap élő videó live commerce live stream
  • Előző
  • 1
  • ...
  • 126
  • 127
  • 128
  • ...
  • 238
  • Következő
Kosárérték.hu

Legolvasottabb cikkek

Ötvözhető-e eredményesen a digitális nomádság az e-kereskedelemmel?
Kupa Enikő: „A visszatérő vásárló a jó vásárló”
Rábíznád a pénzedet egy robotra?
Cserjés-Kopándi Ildikó: „Hagyjuk abba a siránkozást”
Helyetted vásárolnak – Készülj fel az Agentic Commerce-re!

Kosárérték

Impresszum
E-kereskedelmi újságírót keresünk
Adatkezelési Szabályzat
Felhasználási feltételek
Cookie beállítások
Médiaajánlat

"*" a kötelező mezőket jelöli

Consent*
Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.
Kapcsolat

[contact-form-7 id=”1729″ title=”1 kapcsolati űrlap”]

Az oldalon cookie-kat használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, valamint a forgalom elemzéséhez.

A használt cookie-król részletes információkat és az engedélyezés vagy letiltás lehetőségét a oldalon találod.

Kosárérték.hu
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Információk az adatkezelésről

A cookie-k olyan, a böngésződben eltárolt információk, amelyeket egy weboldal felhasználhat többek között arra, hogy tartalmi és a közösségi funkciókat biztosításon, valamint a weboldal forgalmát elemezze. Vannak cookie-k, amelyekre feltétlenül szükségünk van az oldal működéséhez, minden egyéb esetben az engedélyedre van szükségünk, és az ilyen cookie-k kezeléséhez való hozzájárulásodat bármikor módosíthatod, vagy visszavonhatod. A személyes adataid kezeléséről részletes információkat az Adatvédelmi szabályzatunkban olvashatsz.

A menüpontok alatt személyre szabhatod az oldal cookie kezelésével kapcsolatos beállításaidat.

Szükséges cookie-k

A feltétlenül szükséges cookie-k elengedhetetlenek az oldal működéséhez, így ezeket nem tudod letiltani. Ezek segítségével biztosítjuk az oldal funkcióinak működését, készítünk anonim látogatottsági statisztikákat, valamint tároljuk el a további beállításaidat is, így enélkül minden egyes látogatás alkalmával újra meg kellene adnod az adatkezeléssel kapcsolatos preferenciáidat.

If you disable this cookie, we will not be able to save your preferences. This means that every time you visit this website you will need to enable or disable cookies again.

Egyéb cookie-k

Az oldalon az alábbi, harmadik féltől származó cookie-kat használjuk: Facebook (azért, hogy a Kosárérték Facebook oldal kedveléseit megjeleníthessük, valamint hogy személyre szabott tartalmakat ajánlhassunk), Hotjar (azért, hogy hőtérképeket készíthessünk az oldal használati szokásairól, valamint hogy rövid kérdőíveket jelenítsünk meg).

Ha ezeket engedélyezed, segítesz nekünk abban, hogy a látogatókat jobban megismerjük, és hogy személyre szabott tartalmat tudjunk megjeleníteni.

Please enable Strictly Necessary Cookies first so that we can save your preferences!