A világszerte rendkívül népszerű platform lehetővé teszi a PrestaShopot használó kereskedőknek, hogy közvetlenül férhessenek hozzá piacterükhöz, és tölthessék fel termékeiket.

Világszerte rengeteg kereskedő használja a PrestaShop nyílt forráskódú rendszert: jelenleg több mint 300 ezer élő webshopot tartanak nyilván, Magyarországon pedig 1449 létező webáruházról számol be a builtwith.com. A rendszer ingyenesen hozzáférhető és teljes körű webshop megoldást nyújt, a termékek listázásától kezdve a SEO eszközökön át a kuponok generálásáig. Az alaprendszer mellé természetesen választhatunk további ingyenes és fizetős plugineket, és segítségükkel más rendszerekkel is összeköthetjük a webshopot. Egy ilyen modul fejlesztésére született meg a két cég közötti 2 éves megállapodás, amelyről június 14-én számolt be a Wish.

A kaliforniai székhelyű, két egykori Google fejlesztő által alapított vállalat mára az egyik legnagyobb forgalmú webshoppá nőtte ki magát – köszönhetően a sokszor teljesen irreális árainak és a rendkívül agresszív hirdetési stratégiájának. Mindezt annak ellenére érték el, hogy számos minőségi és egyéb panasz érkezik rájuk folyamatosan.

Az együttműködés kapcsán Alan Small, a cég európai részlegének senior üzletfejlesztési menedzsere a következőket nyilatkozta: “A Wish vásárlók millióit szolgálja ki világszerte megfizethető árú, jó minőségű termékekkel, és személyre szabott, szórakoztató vásárlási élményt kínál nekik. A PrestaShoppal történő együttműködés lehetővé teszi számunkra, hogy a piactér vásárlóit még több színvonalas kereskedővel és márkával köthesse össze, a PrestaShop felhasználóinak pedig hozzáférést kínál egy globális értékesítési platformhoz.”

Valerio Martelli, a PrestaShop partnerségekért felelős elnökhelyettese hozzátette: “Biztosak vagyunk abban, hogy megbízható partnereink egyikeként a Wish megfelelő eszközöket és támogatást biztosít majd kereskedőink számára ahhoz, hogy jelentős sikereket érjenek el a globális piactéren. Várjuk a közös munkát, és hogy segíthessünk kereskedők ezreinek abban, hogy termékeik eljuthassanak a világ számos pontján lévő vásárlóik otthonaiba.”