Skip to content

livestream

Az élő videós értékesítés kilátásai 2022-ben - I. rész
-
Vajon megeszik-e a kishalakat a nagy halak? Ez az igazi kérdés az amerikai élő videós értékesítés piacon az előttünk álló évben.
Vigyázó szemetek Kínára vessétek! Tippek a hatékony értékesítéshez 1.
-
Kína a világ második legnagyobb gazdasága, és mára kétségkívül a legnagyobb elektronikus kereskedelmi piac, melynek digitalizációja minden korábbinál nyilvánvalóbb.
Érkezik a livestream shopping a Facebookra is
-
A Facebook új e-kereskedelmi funkciót vezet be, amelynek segítségével a vásárlók élő adásban tudnak vásárolni és kérdéseket feltenni a bemutatott termékekről.
Egyre fontosabb és elfogadottabb a livestreaming a kereskedelemben
-
A livestream vásárlás egyre komolyabb szeletet hasít ki a piaci tortából és úgy tűnik, hogy a lendület nem lankad: a jelek szerint a válság végének közeledtével sem csökken az értékesítési módszer népszerűsége.