kosárelhagyás
-
A kosárelhagyások komoly elmaradt bevételt jelentenek az e-kereskedelmi piac valamennyi szereplőjének. Cikkünkben sorra vesszük a jelenség leggyakoribb okait, és azt is bemutatjuk, hogyan ösztönözhetjük a vásárlókat a vásárlás folytatására.
-
Az e-kereskedelem világa helyenként mindent vagy semmit játék lehet, amelynek egyik tökéletes példája a félbehagyott rendelés.
-
Tíz vásárlóból hét nem fejezi be az elkezdett vásárlást, és ilyen vagy olyan okok miatt otthagy bennünket az értékesítési folyamat küszöbén, amelynek legyőzése igen frusztráló feladat tud lenni. Számos marketingeszköz kínálkozik a vásárlási folyamatban lévő érdeklődők vevővé konvertálására, ilyenek lehetnek a web push üzenetek, illetve az email marketing.
Legfrisebb cikkek
-
A kosárelhagyás az e-kereskedők számára probléma, ám lehet, hogy a vevők számára a vásárlási folyamat természetes része.