Skip to content

kosárelhagyás

438089936_1417001962273599_4453904115762971023_n
-
Friss kutatások szerint 2024-ben a kosárelhagyások átlagosan 70 százalékosak. Ez azt jelenti, minden tíz megkezdett vásárlásból mindössze három végződik fizetéssel. Ebben a cikkben megvizsgáljuk, mi áll a kosárelhagyás mögött, és megvalósítható stratégiákat kínálunk a konverzió növelésére.
Hogyan előzhetjük meg a félbehagyott vásárlásokat?
-
A kosárelhagyások komoly elmaradt bevételt jelentenek az e-kereskedelmi piac valamennyi szereplőjének. Cikkünkben sorra vesszük a jelenség leggyakoribb okait, és azt is bemutatjuk, hogyan ösztönözhetjük a vásárlókat a vásárlás folytatására.
Hogyan előzhetjük meg a félbehagyott vásárlásokat?
-
Az e-kereskedelem világa helyenként mindent vagy semmit játék lehet, amelynek egyik tökéletes példája a félbehagyott rendelés.
5 kulcsfontosságú trend, amely meghatározza a vásárlói hűséget
-
Tíz vásárlóból hét nem fejezi be az elkezdett vásárlást, és ilyen vagy olyan okok miatt otthagy bennünket az értékesítési folyamat küszöbén, amelynek legyőzése igen frusztráló feladat tud lenni. Számos marketingeszköz kínálkozik a vásárlási folyamatban lévő érdeklődők vevővé konvertálására, ilyenek lehetnek a web push üzenetek, illetve az email marketing.
Hogyan előzhetjük meg a félbehagyott vásárlásokat?
-
A tartós kosár az aktuális munkamenetnél tovább tárolja a benne elhelyezett árucikkeket, és kényelmi szolgáltatásokat is nyújt.
Kosárelhagyás: mit jelent a kereskedőnek, és mit jelent a vásárlónak?
-
A kosárelhagyás az e-kereskedők számára probléma, ám lehet, hogy a vevők számára a vásárlási folyamat természetes része.