A Shopify fizetési megoldása lesz az első olyan termék, amelyet a platformon kívül is elérhetővé tesz a kanadai e-kereskedelmi szolgáltató.

A piacvezető webshop platform a közelmúltban saját blogján tette közzé fizetési rendszere implementálásának hírét a két legnagyobb internetes piaci szereplő, a Facebook és a Google platformjaiba. Ahogy erről korábban hírt adtunk, az egyesült államokbeli Facebook és Instagram felhasználók számára már februárban megjelent a Shop Pay egyes, a kísérleti Checkout programban részt vevő kereskedők oldalain. Ezt bővítik most ki minden kereskedőre, akik a platformon árusítanak, illetve az év második felében a Google felhasználóira is.

A Shop Pay hamarosan elérhető lesz a Facebookon és a Google-ben
Forrás: news.shopify.com

Ezt kell tudni a Shop Pay-ről

A fizetési megoldás jelenleg a világ legjobban konvertáló checkout szolgáltatása, amelyben a vásárló elmentheti az e-mail címét, telefonszámát, a szállítási és fizetési adatokat. Így a legközelebbi alkalommal már “egy kattintással” tudja rendelni a termékeket – mindezt maximális adatbiztonság mellett. A magas konverzió titka a gyorsaságban rejlik, hiszen a Shopify állítása szerint a Shop Pay 70%-kal gyorsabb egy átlagos fizetési rendszernél, és így 1,72-szeres konverziós arányt ér el hozzájuk képest. A kanadai cég az impozáns eredmények mellett hangsúlyozza a manapság egyre fontosabb fenntarthatósági szempontokat is, hiszen a kiszállítással járó széndioxid-kibocsátás 100%-át ellensúlyozzák, vagyis karbonsemleges megoldást nyújtanak.

A kék univerzum után a keresőóriásnál is elérhető lesz

Az együttműködést a Shopify egy korábbi alkalommal, május 27-én már előre jelezte. Az újabb blogbejegyzésben ismét megerősítik, hogy az év második felében várhatóan minden olyan kereskedő számára elérhetővé teszik a Shop Pay opciót, akik a ‘Buy on Google” szolgáltatást, vagyis a Google natív checkout rendszerét használják. A Shop Pay működése a Google platformon ebben a Twitter-bejegyzésben látható:


“2012 óta ápolunk partneri kapcsolatot a Google-lel, amelynek mostani kibővítésével ismét megerősítjük a kereskedelemmel kapcsolatos közös víziónkat, vagyis hogy a kereskedők az elsők – amellyel mindenki nyer. A Shop Pay egy nagyszerű példa arra, hogy ezt hogyan csináljuk: mivel 70%-kal gyorsabb egy tipikus checkout megoldásnál, kevesebb kosárelhagyást hoz a kereskedőknek, és ragyogó fizetési élményt nyújt a vásárlók számára. A szolgáltatás eddig közel félmilliárd rendelésnél állt sikeresen az ügyfelek rendelkezésére, és izgatottan várjuk, hogy elérhetővé tegyük azt a Google kereskedői és vásárlói számára is.” – mondta el Kaz Nejatian, a Shopify kereskedelmi szolgáltatásokért felelős elnökhelyettese.