Az újra megtartott Retail Experience Meetup most arra kereste a választ, hogyan nyerhető meg a Z generáció figyelme és érdeklődése az online marketing segítségével. Volt pár jó tapasztalati beszámoló…
Continue readingBelépünk a monopolizálható és kisajátítható igazság korába?
A mesterséges intelligencia felhasználásának egyik úttörő következménye az is, hogy Scarlett Johansson kétségbeesetten perel, mert azzal szembesült, hogy tudtán kívül, a képmása egy reklámfilm főszereplője lett.
Continue readingAz üzleti e-mail az online dress code?
Az üzenetküldésben az e-mail verhetetlen, de nem igazán a gyorsasága miatt. A másodlagos jelentéstartalommal bíró jelek fontosságára nem lehet elégszer felhívni a figyelmet, de az is nagy feladat, hogy miként lehet jól szűrni az e-mail tengerben.
Continue readingLooker Studio – Tükröm-tükröm mutasd meg nékem
Sokan – azok is, akik a Google Analytics 3-as verziójával (GA+) jól boldogultak – azzal szembesültek, hogy az új, GA4-es felület és funkcionalitás nagymértékben különbözik a korábban megszokottól, és nehézségeket okoz. Erre is nyújt egy alternatív megoldást a Google Looker Studioja.
Continue readingA szövegírás nem annyi, mint újra feltalálni a melegvizet
Az értékesítési szövegírás egyrészt folyamatos újragondolás, finomhangolás és innováció. Másrészt olyan stabil, már-már történelmi lábakon áll, hogy az on-, és offline platformokon is igaz, hogy szinte csak az adott kontextusba kell behelyeznünk.
Continue readingNem ördöngösség elkerülni az Instagram Reels hibáit
Az Instagram Reels videó könnyű belépőt kínál a videós marketingkommunikációba, ám a pofonegyszerű tartalomkészítés ígérete még messze nem jelenti azt, hogy a siker garantált lenne. Néhány akadályt például ajánlott az indulásnál is jó messziről elkerülni.
Continue readingHogyan reagáljon Izrael és a Hamász háborújára egy B2B marketing portál?
Mit tegyen egy B2B marketing portál, ha kitört a háború, és a kampány, amit addig felépített, egyszeriben súlytalanná és lényegtelenné vált? Feladata-e egy ilyen orgánumnak reagálni a Hamász és Izrael közti történésekre vagy sem? Pro és kontra lehet érvelni, de az igazi válasz nem magától értetődő.
Continue readingChatbotban megbízni vagy nem bízni?
Miközben nem látszik csitulni a Generatív AI-t és neuromarketinget körülvevő csatazaj, egyre többen teszik fel a kérdést, hogy milyen hatással lesz majd a most zajló forradalom a Chatbotokra és az e-kereskedelemre. Na: milyen?
Continue readingVállalati kockázatkezelés külső szolgáltatóktól való függés esetén
A Shopify Plus előfizetők nem mind repesnek az örömtől, miután a korábbi, többoldalas megoldást váltó egyoldalas checkout sokaknál a konverziós ráta jelentős mértékű beszakadását eredményezte. Mutatjuk a gyógyító megoldásokat!
Continue reading“Megint ugyanott vagyunk: a konszolidálódásnál”
A Nagy Webáruház Felmérés friss adatgyűjtése október 31-ig tart. A várakozásokról és a kutatásról is kérdeztük Kulcsár István Róbertet, a felmérést végző Shoprenter társalapítóját.
Continue reading








