Skip to content
#Ügyfélélmény
#Export
#Marketplace
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Kosárérték.hu
×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Facebook-f Instagram Linkedin-in
Kosárérték.hu
Kosárérték.hu

E-kereskedelmi magazin

×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Kosárérték.hu
×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók

Létezik jó marketingstratégia a Z generációhoz

Az újra megtartott Retail Experience Meetup most arra kereste a választ, hogyan nyerhető meg a Z generáció figyelme és érdeklődése az online marketing segítségével. Volt pár jó tapasztalati beszámoló…

Continue reading
címlap Humanize kollekció Ügyfélélmény Z-generáció

Belépünk a monopolizálható és kisajátítható igazság korába?

A mesterséges intelligencia felhasználásának egyik úttörő következménye az is, hogy Scarlett Johansson kétségbeesetten perel, mert azzal szembesült, hogy tudtán kívül, a képmása egy reklámfilm főszereplője lett.

Continue reading
Adobe ai címlap Google marketing mesterséges intelligencia

Az üzleti e-mail az online dress code?

Az üzenetküldésben az e-mail verhetetlen, de nem igazán a gyorsasága miatt. A másodlagos jelentéstartalommal bíró jelek fontosságára nem lehet elégszer felhívni a figyelmet, de az is nagy feladat, hogy miként lehet jól szűrni az e-mail tengerben.

Continue reading
címlap kommunikáció

Looker Studio – Tükröm-tükröm mutasd meg nékem

Sokan – azok is, akik a Google Analytics 3-as verziójával (GA+) jól boldogultak – azzal szembesültek, hogy az új, GA4-es felület és funkcionalitás nagymértékben különbözik a korábban megszokottól, és nehézségeket okoz. Erre is nyújt egy alternatív megoldást a Google Looker Studioja.

Continue reading
#Analitix analitika címlap Google Analytics 4 kollekció Looker Studio

A szövegírás nem annyi, mint újra feltalálni a melegvizet

Az értékesítési szövegírás egyrészt folyamatos újragondolás, finomhangolás és innováció. Másrészt olyan stabil, már-már történelmi lábakon áll, hogy az on-, és offline platformokon is igaz, hogy szinte csak az adott kontextusba kell behelyeznünk.

Continue reading
ai B2B címlap keresés marketing skálázódás szövegírás

Nem ördöngösség elkerülni az Instagram Reels hibáit

Az Instagram Reels videó könnyű belépőt kínál a videós marketingkommunikációba, ám a pofonegyszerű tartalomkészítés ígérete még messze nem jelenti azt, hogy a siker garantált lenne. Néhány akadályt például ajánlott az indulásnál is jó messziről elkerülni.

Continue reading
címlap hiba hitelesség Instagram Reels Reels video

Hogyan reagáljon Izrael és a Hamász háborújára egy B2B marketing portál?

Mit tegyen egy B2B marketing portál, ha kitört a háború, és a kampány, amit addig felépített, egyszeriben súlytalanná és lényegtelenné vált? Feladata-e egy ilyen orgánumnak reagálni a Hamász és Izrael közti történésekre vagy sem? Pro és kontra lehet érvelni, de az igazi válasz nem magától értetődő.

Continue reading
Amazon Prime Day B2B címlap marketing Twitter

Chatbotban megbízni vagy nem bízni?

Miközben nem látszik csitulni a Generatív AI-t és neuromarketinget körülvevő csatazaj, egyre többen teszik fel a kérdést, hogy milyen hatással lesz majd a most zajló forradalom a Chatbotokra és az e-kereskedelemre. Na: milyen?

Continue reading
ai chatbot címlap KKV mesterséges intelligencia

Vállalati kockázatkezelés külső szolgáltatóktól való függés esetén

Commerce Components: integrálható eszközök a Shopify-tól

A Shopify Plus előfizetők nem mind repesnek az örömtől, miután a korábbi, többoldalas megoldást váltó egyoldalas checkout sokaknál a konverziós ráta jelentős mértékű beszakadását eredményezte. Mutatjuk a gyógyító megoldásokat!

Continue reading
#Analitix ai B2B ChatGPT címlap email marketing Shopify

“Megint ugyanott vagyunk: a konszolidálódásnál”

Nagy Webáruház Felmérés

A Nagy Webáruház Felmérés friss adatgyűjtése október 31-ig tart. A várakozásokról és a kutatásról is kérdeztük Kulcsár István Róbertet, a felmérést végző Shoprenter társalapítóját.

Continue reading
#Nagyinterjú Amazon címlap marketplace Nagy Webáruház Felmérés Shopify Shoprenter
  • Előző
  • 1
  • ...
  • 52
  • 53
  • 54
  • ...
  • 239
  • Következő
Kosárérték.hu

Legolvasottabb cikkek

Márkanévválasztás: legyen a siker fele, vagy inkább a cég világ felé forduló arca
Cserjés-Kopándi Ildikó: „Hagyjuk abba a siránkozást”
Tar András: „Belecsöppentem, megtanultam, tapasztalom, csinálom”
Te csak használod, vagy érted is az MI-t az e-kereskedelemben?
Pellek Krisztián: „Szerintem én még sokáig itt leszek”

Kosárérték

Impresszum
E-kereskedelmi újságírót keresünk
Adatkezelési Szabályzat
Felhasználási feltételek
Cookie beállítások
Médiaajánlat

"*" a kötelező mezőket jelöli

Consent*
Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.
Kapcsolat

[contact-form-7 id=”1729″ title=”1 kapcsolati űrlap”]

Az oldalon cookie-kat használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, valamint a forgalom elemzéséhez.

A használt cookie-król részletes információkat és az engedélyezés vagy letiltás lehetőségét a oldalon találod.

Kosárérték.hu
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Információk az adatkezelésről

A cookie-k olyan, a böngésződben eltárolt információk, amelyeket egy weboldal felhasználhat többek között arra, hogy tartalmi és a közösségi funkciókat biztosításon, valamint a weboldal forgalmát elemezze. Vannak cookie-k, amelyekre feltétlenül szükségünk van az oldal működéséhez, minden egyéb esetben az engedélyedre van szükségünk, és az ilyen cookie-k kezeléséhez való hozzájárulásodat bármikor módosíthatod, vagy visszavonhatod. A személyes adataid kezeléséről részletes információkat az Adatvédelmi szabályzatunkban olvashatsz.

A menüpontok alatt személyre szabhatod az oldal cookie kezelésével kapcsolatos beállításaidat.

Szükséges cookie-k

A feltétlenül szükséges cookie-k elengedhetetlenek az oldal működéséhez, így ezeket nem tudod letiltani. Ezek segítségével biztosítjuk az oldal funkcióinak működését, készítünk anonim látogatottsági statisztikákat, valamint tároljuk el a további beállításaidat is, így enélkül minden egyes látogatás alkalmával újra meg kellene adnod az adatkezeléssel kapcsolatos preferenciáidat.

If you disable this cookie, we will not be able to save your preferences. This means that every time you visit this website you will need to enable or disable cookies again.

Egyéb cookie-k

Az oldalon az alábbi, harmadik féltől származó cookie-kat használjuk: Facebook (azért, hogy a Kosárérték Facebook oldal kedveléseit megjeleníthessük, valamint hogy személyre szabott tartalmakat ajánlhassunk), Hotjar (azért, hogy hőtérképeket készíthessünk az oldal használati szokásairól, valamint hogy rövid kérdőíveket jelenítsünk meg).

Ha ezeket engedélyezed, segítesz nekünk abban, hogy a látogatókat jobban megismerjük, és hogy személyre szabott tartalmat tudjunk megjeleníteni.

Please enable Strictly Necessary Cookies first so that we can save your preferences!