Nem titok, hogyan kerülhető el, hogy a megálmodott webshop rémálommá váljon

webshop

Minden e-kereskedő arról álmodik, hogy felépíti a webshopját, ami azután csak szépen termeli a pénzt. Ám ezen az úton számos banánhéj vár rá, amit, ha figyelmen kívül hagy, az álom így rémálommá válhat. Ezt a témát járja körbe a webshopok indításáról szóló sorozat 3. része. 

Continue reading

Bőgel György: Béke, háború és… e-kereskedelem Ukrajnában

háború

Nincs könnyű dolga annak, aki képet szeretne kapni az ukrajnai elektronikus kereskedelem állapotáról. Az ország 2022 február 24 óta háborús üzemmódban működik. Adatokat, különböző jelentésekben, felmérésekben bemutatott elemzéseket lehet találni, de ezek naprakészsége és megbízhatósága a háború állapotok miatt kétes.

Continue reading

A webáruház építése kicsit tudomány, kicsit művészet, de kicsit önkifejezés is

webáruház

A webáruház építése szakmai felkészültséget, a dizájn iránti érzéket, a bevált és az egyedi ötvözésének képességét igényli. Szerencsére bőven támaszkodni lehet mások tapasztalataira és tanácsadók segítségére. Erről szól a webshopindításról szóló sorozatunk második része. 

Continue reading

„Három év múlva nagyon más lesz ez a szakma, mint ma”

AI

Nyolc év után eladta a cégét, unalmában megtanult varrni, csak hogy „feltalálhassa” a szakállmaszkot. Régóta érezte, hogy Londonban kellene élnie, amit a kezdeti kudarcok is csak megerősítettek. Az utóbbi hónapokban az is belefért, hogy az AI-marketinges tudását magyarországi cégek hívják segítségül. Mészáros Beatrixtól kértünk interjút.

Continue reading