Egy marketing kampány során a tömegesen kiküldött e-mail egyszerű feladat. Továbbra is az marad, de ha azt szeretnénk, hogy a leveleink mind, biztosan célba is érjenek, frissíteni kell az eddigi tudást! A DMARC az új, megkívánt beállítási protokoll. Mutatjuk, mit kell tenned!
Continue readingA legkukacosabb elvárást is ki kell szolgálni az áruk nyomkövetésében
„A vásárlók pontosan tudni akarják melyik napon, melyik órában lesz a küszöbük előtt az áru!” – a megvásárolt áruk szállításával kapcsolatos, folyamatosan növekvő megrendelői elvárásokat csak újabb és újabb fejlesztésekkel tudják a cégek kiszolgálni. Ez jön, ez vár a logisztikára.
Continue readingNem titok, hogyan kerülhető el, hogy a megálmodott webshop rémálommá váljon
Minden e-kereskedő arról álmodik, hogy felépíti a webshopját, ami azután csak szépen termeli a pénzt. Ám ezen az úton számos banánhéj vár rá, amit, ha figyelmen kívül hagy, az álom így rémálommá válhat. Ezt a témát járja körbe a webshopok indításáról szóló sorozat 3. része.
Continue readingA munkában nincs homályosabb jelentésű szó, mint a termelékenység
Egy a munka hatékonyságával foglalkozó szakértő szerint a termelékenység javításának legjobb módja, ha a munkát végző egyszerűen „jól érzi magát”. Ezt mérjék a közgazdászok, ha tudják!
Continue readingMi értelme van a Postával szerződés kötelezővé tételének?
Kötelező lesz-e az MPL-lel szerződni március 28-tól? Egy tavaly decemberi kormányrendelet szerint igen. De vajon mit szól ehhez az érdekképviselet, a szakma, és egyáltalán: kötelezhetőek-e az e-kereskedők arra, hogy egy bizonyos szolgáltatóval dolgozzanak?
Continue readingVarázslat a kritikus, utolsó kilométeren: marketingeszköz lehet a jó logisztika
A logisztika az elektronikus kereskedelemben rendszerint a háttérben marad, miközben a bosszankodásmentes vásárlás elengedhetetlen feltétele. Külön szerepe van ebben a szállítás úgynevezett utolsó kilométerének.
Continue readingNagy termékek, gyors szállítás: válasz az e-kereskedelem kihívására
A GLS Hungary már a túlméretes és nehezen szállítható termékek, mint például bútorok és nagy háztartási eszközök, gyors és hatékony kézbesítésében is támogatja partnereit, mindezt a piacon jelenleg egyedülálló módon, országszerte 1 munkanapos átfutási idővel.
Continue readingBőgel György: Béke, háború és… e-kereskedelem Ukrajnában
Nincs könnyű dolga annak, aki képet szeretne kapni az ukrajnai elektronikus kereskedelem állapotáról. Az ország 2022 február 24 óta háborús üzemmódban működik. Adatokat, különböző jelentésekben, felmérésekben bemutatott elemzéseket lehet találni, de ezek naprakészsége és megbízhatósága a háború állapotok miatt kétes.
Continue readingA webáruház építése kicsit tudomány, kicsit művészet, de kicsit önkifejezés is
A webáruház építése szakmai felkészültséget, a dizájn iránti érzéket, a bevált és az egyedi ötvözésének képességét igényli. Szerencsére bőven támaszkodni lehet mások tapasztalataira és tanácsadók segítségére. Erről szól a webshopindításról szóló sorozatunk második része.
Continue reading„Három év múlva nagyon más lesz ez a szakma, mint ma”
Nyolc év után eladta a cégét, unalmában megtanult varrni, csak hogy „feltalálhassa” a szakállmaszkot. Régóta érezte, hogy Londonban kellene élnie, amit a kezdeti kudarcok is csak megerősítettek. Az utóbbi hónapokban az is belefért, hogy az AI-marketinges tudását magyarországi cégek hívják segítségül. Mészáros Beatrixtól kértünk interjút.
Continue reading








