Hiába, hogy a raktározás minden területén egyre szélesebb körben volna alkalmazható az automatizálás. Az Instacart vezérigazgatója szerint ez az irány nem feltétlenül az üdvös út számukra, mivel szerinte ez le is lassíthatja majd a kiszállításokat.
Continue readingKevesebb mint tíz év alatt négyszeresére bővül az e-kereskedelem logisztikai bázisa
Együtt bővül az elektronikus kereskedelem és a kiszolgálásával foglalkozó logisztikai piac (e-logistics), a növekedés részben a B2B és B2C ügyletek felpörgéséből, részben a szállítás egyre gyorsabb tempójából fakad.
Continue readingMi lesz most, hogy a webshopokat az MPL használatára kötelezik?
Eddig az volt a kérdés, hogy tényleg kötelezhetők-e arra a webáruházak arra, hogy igénybe vegyék a Magyar Postát mint kiszállítási opciót? Noha a válasz igen, és az is világos, hogy a posta jobb helyzetbe hozása a mögöttes szándék, a jogalkotó sok kérdést továbbra sem tisztázott. Az MPL közleménye után sem mondható, hogy érthetővé vált a március végével érkező változás.
Continue readingAz e-mail marketing nem halott, ezek a friss trendek
A fejlettségünket leíró paraméterek alapján a külső szemlélő arra számítana a legkevésbé, hogy az e-mail marketing nálunk nem éli ilyen mértékű reneszánszát. Pedig minden, ami a saját honlapon és hírlevélküldő rendszeren kívül esik, az bizony jó eséllyel albérletnek számít…
Continue readingKeményebb szabályozás jön az európai cégek beszállítói láncainak megtisztítására
A nyugati világ vállalatai hosszú időn át szemet hunytak afelett, hogy egyes beszállítóik megengedhetetlen módon foglalkoztatják alkalmazottaikat és nem törődnek a környezet védelmével. Egy új európai szabályozás véget vet ennek.
Continue readingTovábbra is fontos: a domain név szerepe az online márkaépítésben
Hogyan járul hozzá a domain név az e-kereskedelmi weboldalak sikeréhez? Milyen szempontokat érdemes figyelembe venni a domain kiválasztása során? Hogyan védhetjük meg a márkánkat a domainek figyelésével? Megadjuk a választ mindegyik kérdésre!
Continue readingTudnak-e igazodni a raktárak az e-kereskedelem ringlispíljéhez?
Az online kereskedőket kiszolgáló raktárak nem tudnák tartani a lépést a gyorsan pörgő kereskedelemmel, ha nem építenének az okos automaták reakcióidejére. A robotizácónak több egymással párhuzamos trendje is van. De melyik hol lehet a nyerő?
Continue readingVárkonyi Balázs az e-kereskedelem jövőjét látja az Avokadoban
Azokat a cégeket keressük, melyek a felhasználók online kereskedelmi figyelmét képesek lekötni – kommentálta az Avokado bevásárlóplatformmal kötött stratégiai megállapodását Várkonyi Balázs. A társulással a magyarországi online kiskereskedelmi kép átrajzolása lett a cél.
Continue readingTisztogatásba kezdett európai ügyfelei közt az Amazon
Számos brit Amazon kereskedő került súlyos anyagi helyzetbe, miután a platform januárban befagyasztotta a nekik járó kifizetéseket. Az óriáscég keménykedik, az ügybe már a londoni kormány is beszállt.
Continue readingA divatipar slendriánsága bűnrészessé teszi a kereskedőket
A divatipar egyik legnagyobb bűne a jelentés szerint, hogy miközben a vizsgált cégek 98 százaléka használ pamutot a termékeiben, csak 15 százalékuk tesz lépéseket arra, hogy legalább részleges információt szerezzen a pamutot beszállító országban előforduló kényszermunkáról.
Continue reading








