Skip to content

Magyar Posta

440736739_323653577205252_2333268935984721186_n
-
Március vége óta kötelező az MPL-t mint szállítási opciót feltüntetni, ám ezt még nem tette meg mindenki. Meg is érkeztek az első, kissé talán fenyegető hangvételű, figyelmeztető levelek. De vajon biztos megéri a szélmalomharc?
mpl_krea01 (1)
-
Fontos határidőn vagyunk túl: a webáruházaknak március 28-ig kellett feltüntetni az MPL szállítást a vonatkozó kormányrendelet értelmében. Összefoglaltuk, hogy jelenleg mit lehet tudni az online boltokra kirótt kötelezettségről.
429591913_937702711134746_1725424446674480942_n
-
Az MPL első embere ugyan ígérte az Ecommerce Expon, hogy (legalább) GYIK kerül az állami postavállalat oldalára arról, hogy mi mit jelent majd március végétől, de a cég továbbra sem fedte fel a lapjait a csomagszállítási piac drasztikus átszabási kísérletével kapcsolatban. Itt a Posta-ügy újabb tétele.
expo_krea02
-
Érdemes még egyáltalán szakmai rendezvényekre járni? Segíthet-e bármiben az e-kereskedőknek egy olyan fórum és találkozóhely, mint az Ecommerce Expo? Vigyázat, szubjektív beszámoló következik!
429107553_702400392052103_7923999927386760859_n
-
Eddig az volt a kérdés, hogy tényleg kötelezhetők-e arra a webáruházak arra, hogy igénybe vegyék a Magyar Postát mint kiszállítási opciót? Noha a válasz igen, és az is világos, hogy a posta jobb helyzetbe hozása a mögöttes szándék, a jogalkotó sok kérdést továbbra sem tisztázott. Az MPL közleménye után sem mondható, hogy érthetővé vált a március végével érkező változás.
405056011_1413929785897203_2423172348110527133_n
-
Kötelező lesz-e az MPL-lel szerződni március 28-tól? Egy tavaly decemberi kormányrendelet szerint igen. De vajon mit szól ehhez az érdekképviselet, a szakma, és egyáltalán: kötelezhetőek-e az e-kereskedők arra, hogy egy bizonyos szolgáltatóval dolgozzanak?
Így kezeld a csomagrohamodat
-
Az idei Black Friday és a karácsonyi vásárlási időszak egybeesik a járvány második hullámával, ami várhatóan az online vásárlás további erősödéséhez vezet. Utánajártunk, milyen kihívások elé állíthatja ez a csomagszállítókat és logisztikai vállalkozásokat.
Magyar Posta: nem változott jelentősen a csomagforgalom
-
Nemrég beszámoltunk róla, milyen hatást gyakorolt a járvány a hazai e-kereskedelemre a korlátozó intézkedések után néhány nappal. A helyzetképet most a Magyar Posta Zrt. információival egészítjük ki.
Ráczné Hegedűs Klára
-
A Magyar Posta Zrt. vállalati értékesítési igazgatója.