Megmérkőztek értünk: Chat GPT vs. Google Gemini

Tavaly számos alkalommal foglalkoztunk a Kosárértéken is a ChatGPT SEO területén történő felhasználásával és meglepően hatékonynak bizonyult. De most, hogy a Google Gemini személyében egy (állítólag) még hasznosabb riválisa is lett, kíváncsiak lettünk, hogy kettejük közül melyik használhatóbb élesben – igaz, csak néhány egyszerűbb feladatra.

Continue reading

Véget érhet végre a verandatolvajok aranykora

Meglepően nagy gondot okoz a lakásajtók elé helyezett küldemények ellopása az Egyesült Államokban, ahol korábban a reggeli újságot és a friss tejet szállították így házhoz. A webáruházakban vásárolt egyes termékek értéke már olyan magas, és olyan könnyű túladni rajtuk, hogy ez felkeltette a tolvajok érdeklődését.

Continue reading

SEO: 8+1 sikeres mód a pozíciónöveléshez

Az algoritmusfrissítések hullámvasútjára ugyan nem opcionális a jegyváltás, de az örökzöld SEO technikák segítenek, hogy zivatarosabb időkben is kiegyensúlyozott SEO eredményeket érjünk el. Az alábbiakban nézzünk néhány tartalommal és linképítéssel kapcsolatos módszert, amelyekkel növelhetjük a SERP pozíciónkat és organikus forgalmunkat.

Continue reading

Két átszervezés között egy kis nyugalom: a felskálázás szervezeti problémái

A növekvő, sikeresen felskálázott kereskedelmi vállalkozás vezetőjének a szervezeti-működési rendről, de a fejlesztésük irányáról is döntenie kell. Az egyik kényes vezetési dilemma az elkülönülés és az integráltság kérdéséhez kapcsolódik… – Bőgel György, az Ecommerce Hungary Egyesület elnökének írása.

Continue reading

Riasztó eredményt hoztak a hamis termékeket felderítő vizsgálatok

A webáruházak sikerének egyik alapfeltétele, hogy vásárlóik bízzanak bennük. Ne kételkedjenek abban, hogy az áruk, amiket kínálnak, éppen azt nyújtják majd nekik, amit a róluk szóló tájékoztatóban olvashatnak. Éppen ezért az e-kereskedők elemi érdeke a hamis termékek és a csalók eltüntetése virtuális polcaikról.

Continue reading