A Temu, az eBay vagy az Amazon mostanra a hazai webshopokhoz mérhető kiszállítási időkkel tud dolgozni – nem véletlen a térhódításuk. Vajon mi lehet a titkuk?
Continue readingReels: hat jól bevált applikáció Instagram Reels videók menedzselésére
Három éve annak, hogy 2021 közepén az Instagram bejelentette, hogy „többé nem egy fotómegosztó platform csupán”. Ez az átalakulás elsősorban a rövid videókra és az Instagram Reels bevezetésére összpontosított, hogy versenybe szálljon a kínai ByteDance TikTok-jával.
Continue readingAz olimpia és a reklám: út az ünnepi bélyegektől a „ha megjelensz, fizess” elv érvényre jutásáig
Noha ma már elképzelhetetlen, hogy az olimpiát reklámok és szponzorok nélkül rendezzék meg, nem volt ez mindig így a történelemben. Összeállítottam egy kis visszatekintést az első szponzortól az ambush marketingig.
Continue readingExtra kihívás a webáruházas biztonság erősítése
Tudjuk milyen típusú csalások ellen kellene védekezni és hogyan, ám az is kihívás, hogy a vásárlótól várt óvintézkedések ne tegyék kényelmetlenné az online vásárlást.
Continue readingSegít vagy rombol: már cinkelhetők az állásinterjúk is MI-vel
Vannak mesterséges intelligencia (MI) alapú alkalmazások, amelyek valós időben segítik a jelölteket az állásinterjúk során. Ezek az úgynevezett „varázssúgó” alkalmazások vajon etikátlan csalásra ösztönöznek vagy ez az állásinterjúk jövője?
Continue readingSzőcs András: „Ezt kicsiben nem lehet csinálni”
A januári csendes startot követően a fizz.hu azzal a bejelentéssel került be a hazai ecommerce hírekbe, hogy máris a legnagyobbak közé vágyik. Az OTP Csoport online webáruházának ügyvezetőjét, Szőcs Andrást a remélt nagy hódítások előtt kértük fel egy Kosárérték nagyinterjúra.
Continue readingHozzásegíthet-e az MI a jobb pénzügyi döntésekhez?
A manapság trendi MI olyan transzformatív technológiának ígérkezik, mely a pénzügyi műveltség új reneszánszát és a pénzzel kapcsolatos azonnali jobb döntéseket ígéri.
Continue readingMár a kínai webáruházak is a túlélésükért küzdenek
Az egykor virágzó kínai e-kereskedelmi iparág, amelynek átlagos hétköznapjait nagy felhajtással megszervezett, hírességeket felvonultató vásárlási banzájok szakítottak meg, kénytelenek elviselni, hogy hazai piacukon a pangó gazdaság nehezíti tevékenységüket és az elektronikus platformokon vásárló fogyasztókat már nem lehet a netes vásárlás újdonságának varázsával levenni a lábukról.
Continue readingAz utánvét probléma kezelhető, a bankkártya viszont mindenkinek jobb
Az utánvét kezelésének kérdése egy kiemelten fontos része a házhozszállítási folyamatnak. Jelenleg Magyarországon az online megrendelt termékek ellenértékét az átvételkor szeretné kifizetni a megrendelő. Ez tekinthető egyfajta bizalmi kérdésnek is.
Continue readingHihető vagy sem: az előfizetéses e-kereskedelem lehetőségei szinte határtalanok
Nincs szükség matematikus végzettre az előfizetéses online kereskedelem egyszeregyének megértéhez. A vásárlónak rendszeresen szüksége van valamire, amit a kereskedő szolgáltatásszerűen, automatikusan időközönként kiszállít neki.
Continue reading








