A Munch innovációja valójában annak elérése, hogy a környezetedben nem kell bemenned az összes boltba, hogy kiderüljön: hol vannak ételmentéshez kapcsolódó lehetőségek, projektek, hanem egy platformon összegyűjtve lehet mindezt hatékonyabban megvalósítani.
Continue readingMi tehetsz az árversennyel szemben webáruház tulajdonosként?
A potenciális vásárlók kezében egyre kevesebb pénz van. Ennek hatására szegmensenként változó mértékben visszaesett a webshopok értékesítési volumene is. Természetesen vannak olyan webáruházak is, melyeket nem érintették komolyabban a közelmúlt kihívásai, sőt voltak akik növekedni tudtak a nehézségek ellenére is.
Continue readingAz e-kereskedelem jövőjét már az AI írja
Az e-kereskedelem az egyik legfontosabb felhasználója a mesterséges intelligenciának (AI). Használati területei a személyre szabott termékajánlásoktól és a továbbfejlesztett ügyfélszolgálattól, az árazás optimalizálásán és az intelligens logisztikán át, az értékesítési/kereslet-előrejelzésekig terjednek.
Continue readingGenerációk harca vagy mindenkinek való vidék?
Előfordulhatnak olyan mértékű turbulenciák, amikor professzionális segítségre van szükségünk. Tegyünk egy rövid utazást ebben a különböző generációk által lakott világban, hátha kiderül, hogy nem is véletlen a marketing érdektelensége.
Continue readingMegmérkőztek értünk: Chat GPT vs. Google Gemini
Tavaly számos alkalommal foglalkoztunk a Kosárértéken is a ChatGPT SEO területén történő felhasználásával és meglepően hatékonynak bizonyult. De most, hogy a Google Gemini személyében egy (állítólag) még hasznosabb riválisa is lett, kíváncsiak lettünk, hogy kettejük közül melyik használhatóbb élesben – igaz, csak néhány egyszerűbb feladatra.
Continue readingVéget érhet végre a verandatolvajok aranykora
Meglepően nagy gondot okoz a lakásajtók elé helyezett küldemények ellopása az Egyesült Államokban, ahol korábban a reggeli újságot és a friss tejet szállították így házhoz. A webáruházakban vásárolt egyes termékek értéke már olyan magas, és olyan könnyű túladni rajtuk, hogy ez felkeltette a tolvajok érdeklődését.
Continue readingSEO: 8+1 sikeres mód a pozíciónöveléshez
Az algoritmusfrissítések hullámvasútjára ugyan nem opcionális a jegyváltás, de az örökzöld SEO technikák segítenek, hogy zivatarosabb időkben is kiegyensúlyozott SEO eredményeket érjünk el. Az alábbiakban nézzünk néhány tartalommal és linképítéssel kapcsolatos módszert, amelyekkel növelhetjük a SERP pozíciónkat és organikus forgalmunkat.
Continue readingÁgyú után sebészkés: már nem úgy nyomul a Temu
Tavaly novembertől idén március végéig mindent letaroltak a magyar ecommerce piacon a Temu hirdetései. Ezután szinte teljesen leálltak, majd újraindultak a megjelenések. Mi történhetett a kínai online piactérnél?
Continue readingKét átszervezés között egy kis nyugalom: a felskálázás szervezeti problémái
A növekvő, sikeresen felskálázott kereskedelmi vállalkozás vezetőjének a szervezeti-működési rendről, de a fejlesztésük irányáról is döntenie kell. Az egyik kényes vezetési dilemma az elkülönülés és az integráltság kérdéséhez kapcsolódik… – Bőgel György, az Ecommerce Hungary Egyesület elnökének írása.
Continue readingRiasztó eredményt hoztak a hamis termékeket felderítő vizsgálatok
A webáruházak sikerének egyik alapfeltétele, hogy vásárlóik bízzanak bennük. Ne kételkedjenek abban, hogy az áruk, amiket kínálnak, éppen azt nyújtják majd nekik, amit a róluk szóló tájékoztatóban olvashatnak. Éppen ezért az e-kereskedők elemi érdeke a hamis termékek és a csalók eltüntetése virtuális polcaikról.
Continue reading