Az Extreme Digital hamarosan saját futárszolgálattal jelentkezik, Romániában pedig megnyitja első hagyományos külföldi üzletét.
Continue readingKi mit vár 2018-tól az e-kereskedelemben
Jövőre vajon mik lesznek azok a trendek, amelyek leginkább meghatározzák a 2018-as évet az e-kereskedelemben? Erről kérdeztük a Kosárérték szerzőit.
Continue readingEz történt az e-kereskedelemben 2017-ben
Az év bővelkedett olyan mérföldkövekben, amelyek miatt emlékezetes maradhat 2017 az e-kereskedelemben.
Continue readingHogyan adhatjuk vissza a nem tetsző ajándékot a kereskedőnek
Karácsony idején megeshet, hogy olyan ajándékot kapunk, ami nem igazán nyeri el a tetszésünket. Néhány webáruházat arról kérdeztünk, milyen lehetőségeink vannak a visszaváltásra.
Continue readingHogyan lehet jó élmény a checkout folyamat?
Minél gördülékenyebb a checkout, annál nagyobb esélyünk van a konverzióra, és növekvő bevételekre, ezért érdemes kiemelt figyelmet fordítani a folyamat megtervezésére.
Continue reading5 meghatározó digitális kereskedelmi technológia 2018-ra
Megkíséreltük megjósolni, mik azok az új technológiák, amelyek idén még távolinak és futurisztikusnak tűntek, de jövőre valószínűleg nélkülözhetetlenné válnak.
Continue readingTartalommarketing 2018-ban: 5 dolog, amire érdemes odafigyelni
A potenciális vásárlóinkat nem csak jól eltalált reklámokkal, de érdekes, releváns, hasznos vagy éppen szórakoztató tartalmakkal is megfoghatjuk.
Continue readingGoogle Analytics ellenőrzőlista e-kereskedőknek
A Google Analytics szerteágazó riport lehetőségeket kínál az alapoktól egészen a kifinomult apróságokig, azonban az implementáció rendszeres ellenőrzése és felülvizsgálata alapvető feltétele annak, hogy valós adatokat kapjunk.
Continue readingBiros Levente
Az onlineMárkabolt alapítója.
Continue readingWeiler Péter
Az internet hőskorában számos úttörő szolgáltatás gazdája, Magyarország legnagyobb online társkereső csoportjának tulajdonosa.
Continue reading








