biztonság
-
A leendő ügyfelek bizalmának elnyerése az egyik legfontosabb feladat, viszont egyáltalán nem egyszerű, főleg személyes interakció nélkül.
-
Ha az ember belép egy áruházba - mondjuk egy bevásárlóközpontban -, rövid idő alatt eldől, hogy elég biztonságosnak érzi-e a közeget ahhoz, hogy vásároljon. Amikor viszont webáruházban vásárol, ezen fontos tényezők nem, vagy másként játszanak szerepet. Vagyis egyéb eszközöket kell bevetni, hogy a vevő eléggé biztonságban érezze magát ahhoz, hogy megadja személyes és fizetési adatait, egyáltalán hajlandó legyen megbízni abban, hogy megkapja a megrendelt árut.
-
Egy jelentés szerint a beágyazott fizetési opciót kihasználva tömegével tesztelhetők a lopott kártyaadatok a Magento alapú webáruházakban.
-
Január elején a Webgalamb hírlevélküldő szoftver egy sérülékenységi lista miatt került a figyelem központjába. A fejlesztők szerint túlzó pánikkeltés történt.
-
Verziófrissítés után a Thawte, VeriSign, Equifax, GeoTrust és RapidSSL által kiállított tanúsítványt használó weboldalakon hibaüzenetet fog megjeleníteni a Chrome látogatók számára.
-
A Kosárérték kutatása alapján a magyar webáruházak 84%-a mobil eszközökre megfelelően optimalizált, azonban csupán 52%-a biztonságos. A Google idei változásai jelentős hatással lesznek a rangsorolási algoritmusokra, ezáltal webshopok forgalmára és eredményére is.
-
Az elmúlt hat év alatt megtízszereződött a hazai online fizetési piac, azonban még van hová bővülnie a területnek, amihez szükség van a tudatosság növelésére: a közhiedelemmel ellentétben a bankkártyás fizetés biztonságosabb a készpénznél is.
-
A magyar webáruházak közel fele nem teljesíti a biztonságos adattovábbítással kapcsolatos követelményeket. Ezeket a webshopokat figyelmeztetéssel jeleníti meg júliustól a Chrome.
-
Az Európai Bizottság új szabályokat fogadott el az üzletekben bankkártyával és az online végrehajtott elektronikus fizetések biztonságosabbá tétele, és a felhasználók bizalmas pénzügyi adatainak védelme érdekében.
-
Egy webáruház létrehozása és üzemeltetése során a vásárlók kényelme mellett a biztonságérzetükre is kiemelt figyelmet kell fordítanunk, a Google pedig igyekszik ezt a törekvést az elmúlt időszakban több oldalról is megerősíteni.