Informatikus mérnök, közel 20 éve foglalkozik internetes projektekkel, online marketinggel.
Continue reading7 tipp, hogy a kereskedőnek is megérje az ingyenes szállítás
Hiba lenne azt gondolni, hogy az ingyenes kiszállítás mindenképpen csökkenti az e-kereskedő profitját. Nézzünk néhány ellenpéldát!
Continue reading18 milliós adatvédelmi bírságot szabott ki a NAIH
A NAIH kiemelkedően magas bírsága több tanulsággal is szolgálhat a kereskedők számára.
Continue readingSzegedi Rita
A Ruhafalva.hu webáruház egyik alapítója. 2008-ban Szakolcai Dorinával közösen hozták létre a Ruhafalva webáruházat …
Continue readingSzakolcai Dorina
A Ruhafalva.hu webáruház egyik alapítója.
2001-ben végzett a Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetemen számvitel szakirányon, majd néhány évet könyvvizsgálói és számviteli asszisztensi pozíciókban töltött. 2007 óta a Diamant Könyvvizsgáló Kft ügyvezetője, 2010 óta bejegyzett okleveles könyvvizsgáló.
2008-ban Szegedi Ritával közösen alapították a Ruhafalva webáruházat, mely gyerekruhákat illetve gyerekcipőket értékesít. 10 fős csapatukkal család és kisgyerekek mellett vitték sikerre a vállalkozást, számos szakmai illetve közönségdíjat nyertek az évek során. Az Ország Boltja Baba-mama kategóriájának többszörös népszerűségi díjazottjai, e-Festival nyertesek kereskedelem kategóriában, illetve az Év Internetes Kereskedője versenyen is 2009 óta többször szerepeltek az első 10 között.
A webáruház működésében elsősorban a gazdasági-pénzügyi területekkel foglalkozik, illetve az ő feladata az új fejlesztésekhez kapcsolódó üzleti folyamatok, logikák kialakítása.
A Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért Közhasznú Egyesület ellenőrző bizottsági tagja.
LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/dorina-szakolcai-275987a6/
Előfizetés az e-kereskedelemben
Számtalan előnnyel jár mind a vásárló, mind az e-kereskedő számára, ha a vevő egy termékből vagy termékcsomagból rendszeres kiszállítást kérhet. Vajon mennyire elterjedt ez a modell?
Continue readingKobza András
E-kereskedelmi és online marketing szakember, a LifeStyleShop.hu, a ShoeXpress.sk és a ShoeXpress.ro cipő és táska webáruházak alapítója és vezetője.
Üzleti végzettségű kereskedelmi szakember, a cég e-kereskedelmi tevékenységének minden területével foglalkozik, fő hangsúllyal az áruválaszték és a marketing hatékony kialakítására, végrehajtására. Pályáját egy multinacionális tanácsadó cégnél kezdte, majd innen igazolt át a kkv szektorba, családi cégbe. A cég e-commerce és online marketing csapatát a kezdetektől vezeti.
Az online kereskedelem és marketing lelkes „diákja”, hisz a folyamatos tanulásban és fejlődésben. KKV vezetőként generalista, az online kereskedelem sok területét kell átlátnia.
LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/andraskobza/
Az EU egyszerűsíti az e-kereskedőket érintő ÁFA-szabályozást
Az új forgalmiadó-szabályozás megkönnyíti majd a más EU-országokba értékesítő e-kereskedők életét és számos visszaélésnek szab gátat.
Continue reading5+1 tipp offline kampányok konverzióméréséhez
A TV-ben, újságban, szórólapon elhelyezett hirdetéseink eredménye is hatékonyan mérhető néhány ügyes fogással, a használatuk remekül kiegészítheti az online kommunikációs tevékenységünket.
Continue readingMárkareputáció a Black Friday tükrében
Rekord mértékű vásárlás, felfokozott várakozás és heves utózöngék – évről évre hasonló reakciók jellemzik a Black Fridayt. Megnéztük, hogy vélekedtek a vásárlók tavaly és idén a kampányokról és a kereskedőkről.
Continue reading








