értékelés
-
Az Európai Bizottság jelentése szerint a webshopok kétharmadánál találtak problémás pontokat az értékelések megbízhatósága kapcsán, 55% pedig vétett az EU vonatkozó jogszabályai ellen.
-
A kereskedőknek a jövőben ellenőrizniük kell, hogy a közzétett értékelések a terméket ténylegesen használó vagy megvásárló fogyasztóktól származnak.
-
A webshopunk tartalmának optimalizálásával komoly előnyre tehetünk szert az e-kereskedelemben, ehhez azonban szükség van a termékoldalaink folyamatos monitorozására és frissítésére.
-
A termékértékelések számos vitathatatlan előnyt kínálnak a felhasználók és a webáruház tulajdonosok számára egyaránt.
-
A vásárlói döntésünknél nagy mértékben támaszkodunk mások véleményére. Csakhogy van, aki éppen ezért manipulálja a termékek és szolgáltatások értékelését.
-
A vásárlóktól származó értékelések jelentős hatást gyakorolnak az értékesítési mutatóinkra. Íme néhány tipp, hogyan szerezzünk minél több pozitív értékelést.