Skip to content

elhagyott kosár

5 kulcsfontosságú trend, amely meghatározza a vásárlói hűséget
-
Tíz vásárlóból hét nem fejezi be az elkezdett vásárlást, és ilyen vagy olyan okok miatt otthagy bennünket az értékesítési folyamat küszöbén, amelynek legyőzése igen frusztráló feladat tud lenni. Számos marketingeszköz kínálkozik a vásárlási folyamatban lévő érdeklődők vevővé konvertálására, ilyenek lehetnek a web push üzenetek, illetve az email marketing.
chatbots
-
Ha azonosítod oldaladon a hezitáló vásárlókat, egy proaktív chat megoldássál többszörözheted az eladásaidat. Vegyük át a vásárlási folyamat 3 pontját, ahol mindenképp érdemes megszólítani vevőidet!
Kosárelhagyás: mit jelent a kereskedőnek, és mit jelent a vásárlónak?
-
A kosárelhagyás az e-kereskedők számára probléma, ám lehet, hogy a vevők számára a vásárlási folyamat természetes része.
Mentsük meg az elhagyott kosarakat!
-
A webáruházakban az elhagyott kosarak aránya akár 70% is lehet, de megfelelően kialakított visszahívó kampányokkal átlagon felüli konverziós arányt és jelentős plusz bevételt is elérhetünk.
A regisztráció nélküli vásárlás lehetőségei és nehézségei
-
A kosárelhagyások egyik fő oka a regisztrációhoz kötött vásárlás, kereskedőként viszont előny, ha a vásárlóink regisztrálnak. Mi tehát a jó megoldás?
Ajánlott e-mailek e-kereskedőknek
-
E-kereskedőként az elektronikus kommunikáció, az e-mail küldés elkerülhetetlen része a üzletmenetnek, azonban számos lehetőségünk van arra, hogy az e-mailt a vásárlói elkötelezettség, valamint a bevételnövelés szolgáltatába állítsuk.