A Walmart az August Home nevű startuppal összeállva nem kevesebbet kíván a felhasználóinak, mint a magától újra feltöltődő hűtőszekrényt.
Continue reading2027-re tízből három virágot online veszünk majd
A holland virágkereskedelmet rendszeresen elemző Rabobank pénzintézet szerint jelentős növekedés várható a vágott virágok és cserepes növények internetes kereskedelmében.
Continue readingSzigetvári József
2011 novemberétől a Szallas.hu ügyvezetője, a Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért elnökségi tagja.
Continue readingÉrtékesítés támogatása a perszónák gyakorlati alkalmazásával
A perszónák alkalmazásával látványosan ösztönözhetjük a vásárlást és emellett növelhetjük webáruházunk hasznosságának és hitelességének érzését.
Continue reading21 ingyenes webdesign eszköz
Megmutatunk néhány eszközt, amellyel egyszerűen feldobhatod internetes oldalaidat, meglepheted látogatóidat és felfrissítheted webáruházad megjelenését.
Continue readingIKEA Place: lakberendezés mobilon
Az IKEA Place alapjaiban változtat meg mindent, amit az online vásárlásról eddig hittünk.
Continue readingVennél 45.000 dolláros karórát webshopból?
A McKinsey elemzői szerint a luxustermékek online értékesítése a következő 10 évben megtriplázódhat, 2025-re az összes luxuscikk-értékesítés 18 százalékát teheti ki.
Continue readingMiért nem népszerű a Bitcoin az e-kereskedelemben?
Adott egy jól működő, hamisításbiztos és olcsó fizetési lehetőség, az e-kereskedők zöme mégsem él vele. Vajon miért?
Continue readingA Jateknet.hu lett az Ország Boltja
A magyar webáruházak versenyén immár hetedik alkalommal talált gazdára Az Ország Boltja díj az Árukereső.hu szervezésében. A győzteseket szeptember 21-én, ünnepélyes gála keretében hirdették ki.
Az idén 1084 pályázó között 37 díjat osztottak ki, a fődíjon kívül 17 minőségi és 19 népszerűségi kategóriában. Az előbbiekben 2. és 3 helyet is hirdettek.
A fődíjat 2017-ben a Jateknet.hu nyerte el. A díjazottak teljes listája elérhető Az Ország Boltja honlapján.
Brit e-kereskedők: csak 4 százalék bízik a jövőben
Az Egyesült Királyság legtöbb többcsatornás és e-kereskedője bizonytalan a Brexit üzletükre gyakorolt hatásait illetően.
Continue reading