Az Európai Bizottság új szabályokat fogadott el az üzletekben bankkártyával és az online végrehajtott elektronikus fizetések biztonságosabbá tétele, és a felhasználók bizalmas pénzügyi adatainak védelme érdekében.
Continue readingA gamification lehetőségei az e-kereskedelemben
A jól megválasztott gamifikációs megoldások a vásárlás felé terelik a felhasználókat, és a visszatérésre ösztönözik őket, valamint növelhetik azon vásárlók számát, akik tovább ajánlják webáruházunkat ismerőseiknek.
Continue readingTesztüzemben jól futott a blackfriday2017.hu
Első alkalommal működött idén egy olyan gyűjtőoldal, ami több e-kereskedő fekete pénteki ajánlatát gyűjtötte össze – a honlap meghirdetését a résztvevők közösen finanszírozták.
Continue readingE-kereskedelem: a multichannel korszak küszöbén
Nagy érdeklődés övezte a HWSW mobile! konferenciát, melynek Kereskedelem mobilon szekciója a Kosárérték szervezésében zajlott.
Continue readingA netezők 85%-a online vásárolna karácsonyra, átlag 35 ezer forintért
Az Árukereső.hu és a GKI Digital felméréséből kiderül, hol, hogyan és mennyiért terveznek karácsonyi ajándékokat vásárolni a magyar internetezők.
Continue readingNagy Sándor lett az Ecommerce Hungary új elnöke
Az idei tisztújításra rekordszámú jelölés érkezett (szám szerint 44), a tagság az elnökségbe jelölte számos e-kereskedő cég vezetőjét is.
Continue readingAz online vásárlások aránya felülmúlhatja a várakozásokat
Az Országos Kereskedelmi Szövetség szerint a vártnál is nagyobb lehet az internetes vásárlások részaránya az adventi hetekben.
Continue reading10 javaslat a webáruház kereső mezőjének optimalizálására
A keresési funkció 10 egyszerűen elvégezhető optimalizációs lépésével mérhető, és jól látható eredményeket érhetünk el az online értékesítésben.
Continue readingKínai-magyar vegyesvállalat a gyorsabb csomagszállításért
A Magyar Posta egy kínai piacvezető céggel szövetkezik annak érdekében, hogy gyorsabban ideérjenek a Kínából rendelt csomagok.
Continue readingA személyre szabott árképzés lehetőségei és korlátai
A jövő mindenképpen a személyre szabott megoldásoké lesz: az árak sem jelenthetnek kivételt, de vajon hogyan reagálnak majd minderre a vásárlók?
Continue reading








