Skip to content

organikus

Keresési szándék
-
A keresés nem új dolog, már régóta velünk van, viszont a Google egyre gyakrabban tekeri és finomhangolja az algoritmusát. Akik ehhez jól tudnak alkalmazkodni, azok nagy nyertesei lesznek ennek, mert jelentős organikus forgalmat tudnak terelni a saját oldalukra.
A keresések felét már a mobile-first index alapján szolgálja ki a Google
-
A Google korábbi ígéretének megfelelően egyre nagyobb arányban indexeli a világ weboldalait a mobil verziójuk alapján. Könnyen ellenőrizhetjük, hogy a saját webáruházunk vajon beleesik-e már ebbe a körbe.
A találatok kb. 70%-ánál felülírja az oldalak leírását a Google
-
Egy új webshop élesítésekor óriási károkat okozhatunk, ha az átirányításokat nem kezeljük megfelelően, előre eltervezett és pontosan kivitelezett módszertan szerint.
7 mód az organikus és fizetett keresési eredmények optimalizálására
-
A hatékonyság érdekében az organikus és fizetett találatok lehetőségeit együtt érdemes kihasználni, mert ez költséghatékonyabb, mintha külön foglalkoznánk a kettővel.
Felkészültél a Google mobile-first indexére?
-
A Google algoritmusa folyamatosan változik, hol kisebb, hol nagyobb mértékben, most újra a mobileszközök kezelése lesz terítéken: 2018-ban érkezik a mobile-first index.