Skip to content
#Ügyfélélmény
#Export
#Marketplace
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Kosárérték.hu
×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Facebook-f Instagram Linkedin-in
Kosárérték.hu
Kosárérték.hu

E-kereskedelmi magazin

×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Kosárérték.hu
×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók

20 éves az m-kereskedelem – de merre tart?

HWSW mobile! konferencia

Az m-commerce 1997-ben született meg, az első magyar kereskedelmi szolgáltatás 2001-ben indult el. Hol tart most a világ? Egyáltalán értelmezhető még az „m-commerce” így, önállóan?

Continue reading
e-kereskedelem kiemelt téma konferencia m-kereskedelem mobil

5 tipp az elmúlt évek alapján a vészesen közeledő Black Friday előtt

5 tipp a vészesen közeledő Black Friday előtt

A Black Friday iránt itthon is hatalmas az érdeklődés, az e-kereskedők és a vásárlók részéről egyaránt. 5 tipp az utolsó pillanatokra az elmúlt évek tapasztalatai alapján.

Continue reading
akció black friday címlap email mobil tippek

Döbbenetes forgalom a kínai Black Friday-en

Global Shopping Festival

A vásárlók elkápráztatása érdekében csúcstechnológiát és látványos showműsort is felvonultattak a 11.11 Global Shopping Festivalon, amely 24 óra alatt 25,3 milliárd dollár bevételt produkált.

Continue reading
akció Alibaba Alipay black friday címlap Global Shopping Festival Jack Ma Kína new retail

11.11 Global Shopping Festival – az Alibaba e-kereskedelmi fesztiválja

Global Shopping Festival

Miközben a hazai e-kereskedők a Black Fridayre készülnek, az Alibaba összesen 140.000 márka 25 millió termékét kínálja, és fél milliárd vásárlóra számít 11.11-én.

Continue reading
Alibaba Alipay black friday címlap Global Shopping Festival Kína new retail

5 példa a pszichológiai árképzésre

5 példa a pszichológiai árképzésre

A termékek stratégiai árazásával egy kereskedő anélkül fokozhatja értékesítését, hogy jelentősen csökkentené árait, sőt akár magasabb árakat használva is többet adhat el.

Continue reading
ár árképzés címlap expo2020 pszichológia tipp

Extreme Digital: közel 100 ezer termék a Black Friday-en

Extreme Digital: közel 100 ezer termék a Black Friday-en

Az e-kereskedő szerint pár éve az okostelefonok, tévék, táblagépek és kisebb háztartási eszközök voltak népszerűek, manapság viszont már a nagygépek is kelendők.

Continue reading
akció black friday címlap Extreme Digital forgalom kiszállítás növekedés raktárkészlet

Ne feledkezz meg a tanácstalanokról sem!

Konverzió: ne feledkezz meg a tanácstalanokról sem!

Az eladásaink mennyiségét azzal is növelhetjük, ha a termékleíráson túl további hasznos információkat nyújtunk a hozzá nem értő vevőinknek, megkönnyítve számukra a döntést és a vásárlást.

Continue reading
blog címlap hasznos segítség tájékoztató tartalom termékleírás

Így készülnek a karácsonyi rohamra a kiszállítók

47324537_2208537009420754_982787091119210496_n.png

Hamarosan itt a karácsonyi árurendelések szezonja, ami a házhoz szállító cégeknek is extra terhelést jelent. Megkérdeztük őket, hogyan készülnek rá.

Continue reading
címlap felkészülés házhozszállítás karácsony kiszállítás Magyar Posta NAV

Dinamikusan bővül a Praktiker online áruháza

Dinamikusan bővül a Praktiker online áruháza

A tavalyi évben 30 százalékkal bővült a webáruház forgalma, idén azonban ennél is nagyobb növekedés várható.

Continue reading
bevétel bővülés címlap forgalom növekedés Praktiker trendek

Javulást hoztak az e-kereskedelemben a fogyasztóvédelmi ellenőrzések

A fogyasztónak és a kereskedőknek is nehézséget okoz az árazási káosz

A fogyasztóvédelmi jogsértést újra elkövető webáruházak aránya a korábbi 54 százalékról idén 14 százalékra csökkent.

Continue reading
bírság címlap ellenőrzés NFM
  • Előző
  • 1
  • ...
  • 222
  • 223
  • 224
  • ...
  • 237
  • Következő
Kosárérték.hu

Legolvasottabb cikkek

Gerzsenyi Zsolt: „Az Amazonon sikeresnek lenni nem szerencse kérdése”
Nestiszappan.hu: 20 éve tartó rajongás gyümölcse
Érkezik az Instant Checkout az OpenAI-tól – Semmi se lesz már olyan, mint rég?
Kényszer és érdek is a webáruházas csomagolóanyag újragondolása
Radó Mátyás: Mit jelent ma Magyarországon valójában az omnichannel felkészültség?

Kosárérték

Impresszum
E-kereskedelmi újságírót keresünk
Adatkezelési Szabályzat
Felhasználási feltételek
Cookie beállítások
Médiaajánlat

"*" a kötelező mezőket jelöli

Consent*
Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.
Kapcsolat

[contact-form-7 id=”1729″ title=”1 kapcsolati űrlap”]

Az oldalon cookie-kat használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, valamint a forgalom elemzéséhez.

A használt cookie-król részletes információkat és az engedélyezés vagy letiltás lehetőségét a oldalon találod.

Kosárérték.hu
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Információk az adatkezelésről

A cookie-k olyan, a böngésződben eltárolt információk, amelyeket egy weboldal felhasználhat többek között arra, hogy tartalmi és a közösségi funkciókat biztosításon, valamint a weboldal forgalmát elemezze. Vannak cookie-k, amelyekre feltétlenül szükségünk van az oldal működéséhez, minden egyéb esetben az engedélyedre van szükségünk, és az ilyen cookie-k kezeléséhez való hozzájárulásodat bármikor módosíthatod, vagy visszavonhatod. A személyes adataid kezeléséről részletes információkat az Adatvédelmi szabályzatunkban olvashatsz.

A menüpontok alatt személyre szabhatod az oldal cookie kezelésével kapcsolatos beállításaidat.

Szükséges cookie-k

A feltétlenül szükséges cookie-k elengedhetetlenek az oldal működéséhez, így ezeket nem tudod letiltani. Ezek segítségével biztosítjuk az oldal funkcióinak működését, készítünk anonim látogatottsági statisztikákat, valamint tároljuk el a további beállításaidat is, így enélkül minden egyes látogatás alkalmával újra meg kellene adnod az adatkezeléssel kapcsolatos preferenciáidat.

If you disable this cookie, we will not be able to save your preferences. This means that every time you visit this website you will need to enable or disable cookies again.

Egyéb cookie-k

Az oldalon az alábbi, harmadik féltől származó cookie-kat használjuk: Facebook (azért, hogy a Kosárérték Facebook oldal kedveléseit megjeleníthessük, valamint hogy személyre szabott tartalmakat ajánlhassunk), Hotjar (azért, hogy hőtérképeket készíthessünk az oldal használati szokásairól, valamint hogy rövid kérdőíveket jelenítsünk meg).

Ha ezeket engedélyezed, segítesz nekünk abban, hogy a látogatókat jobban megismerjük, és hogy személyre szabott tartalmat tudjunk megjeleníteni.

Please enable Strictly Necessary Cookies first so that we can save your preferences!