Az Amazon 3 órás vámkezelést, 24 órás kiszállítást ígér a svájcban élő Prime előfizetőknek.
Continue readingA Google Analytics nem csak mérésre jó, a riasztásai jelentős károktól menthetnek meg
A Google Analytics nem csak arra képes, hogy adatokat gyűjtsön, rendszerezzen és megjelenítsen, hanem arra is, hogy aktívan jelezze, ha valahol valami baj van.
Continue reading25-30 milliárdos forgalmat várnak az e-kereskedők az idei fekete péntekre
Újra itt a fekete péntek, és nagyobb mint eddig bármikor. Az e-kereskedők csak a fekete péntek napjára mintegy 1,1 millió rendelést és 25-30 milliárd forintos forgalmat várnak.
Continue readingMall.hu: megszűntek a vizsgálat miatti korlátozások
A webáruház fennakadás nélkül üzemel, a vevők jelenleg is vásárolhatnak, a kiszállítások a magyarországi raktárból zökkenőmentesen működnek, az átvételi pontok is elérhetőek.
Continue readingAz Auchan az Alibabával szövetkezve forradalmasítaná a kereskedelmet
A cégek egyesítik a hagyományos és a digitális kereskedelemben szerzett tapasztalataikat, hogy együtt új vásárlási élményt nyújthassanak a vásárlóknak.
Continue readingExtreme Digital: sikeres Black Friday, több személyes átvétellel
A kereskedő 80 ezer terméket értékesített a fekete pénteken, ami 20%-os növekedés az előző évhez képest.
Continue readingNFM: jogok és kötelességek az e-kereskedelemben
A Nemzeti Fejlesztési Minisztérium fogyasztóvédelmi ellenőrzései alapján a karácsonyi szezon indulásával ezekre érdemes odafigyelni a vevőknek és a kereskedőknek.
Continue readingÁtlagos teljesítménymutatók az e-kereskedelemben
A Wolfgang Digital friss kutatása, melyben 143 millió internetes vásárlási folyamatot elemeztek, segíthet megállapítani, hogy üzletünk jól vagy rosszul teljesít a nagy átlaghoz képest.
Continue readingMall.hu: egyes megrendelések késhetnek, de a webáruház nem állt le
A Mall.hu közleménye szerint a webáruház fennakadás nélkül működik, de a hatósági ellenőrzés miatt a korábbi megrendelések késhetnek. Az új megrendeléseket folyamatosan fogadják.
Continue readingBlack Friday: 3,3 millió potenciális vásárló
Az eNet felmérése szerint idén több mint 3,3 millió felnőtt magyar internetező tervezi, hogy vásárol Black Friday akciókban, átlagosan 36 ezer forint körüli értékben.
Continue reading






