Az e-kereskedelmi platform az a szoftver, amely a tranzakciókat lebonyolítja, a fejlesztő pedig az a személy, aki ezt a szoftvert létrehozza. De egy új webshop létrehozása előtt melyiket válasszuk ki először?
Continue reading4 hasznos kampány a webshop gyors növekedéséért
Néhány konkrét ötlet arra, mit és hogyan ajánljunk leendő és jelenlegi vásárlóinknak, ha webshopunk bevételeiben érzékelhető növekedést szeretnénk látni.
Continue readingKivonul Magyarországról a Webox
A Webox Hungary Kft. kénytelen megszüntetni csomagszállító szolgáltatását, és a partneri szerződéseket 2017. október 20-ával hivatalosan felmondja.
Continue readingA német e-piac urai: Amazon, OTTO, Zalando
Három nagy e-kereskedelmi cég, az Amazon, az Otto és a Zalando együttesen a TOP 100 németországi webáruház bevételeinek 44 százalékát adják.
Continue readingÚj jogi kihívások az e-kereskedelemben
A jövő évtől, 2018. május 25-től az adatvédelem általános szabályait az EU új, Általános Adatvédelmi Rendelet formájában szabályozza. De mit jelent ez az e-kereskedőkre nézve?
Continue readingOcskay László
Az OANDER Media Kft. ügyvezetője és tulajdonosa Radó Mátyással.
Continue readingA képek jelentősége a webáruházban: hogyan optimalizáljunk?
Képeink optimalizálása nem csak az eredményességünkre van közvetlen hatással. A nem megfelelő megjelenítés többek között a keresők találati listáiban elért helyezésünket is befolyásolhatja.
Continue readingTörökország megadóztatja a külföldi webshopokat
A török állam megadóztatná azokat a külföldi e-kereskedőket. A pénzügyminiszter kifejtette: a globális e-kereskedelmi cégeknek adót kell fizetniük Törökországnak az országban elért bevételeik után.
Continue readingKifogytál, ideje újra vásárolnod
A rendszeres vásárlók nagyon értékesek, ezért érdemes figyelmeztetni őket, ha ideje újratölteni készleteiket, mert a legutóbb vásárolt adag már elfogyott. De hogyan?
Continue readingOrosz e-kereskedelem: 22 százalékos növekedés
Az orosz e-kereskedelmi szektor 2017 első félévében mintegy 7,2 milliárd euróra rúgott, ami a tavalyi év azonos időszakához képest 22 százalékos (!) növekedést jelent.
Continue reading