Skip to content
#Ügyfélélmény
#Export
#Marketplace
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Kosárérték.hu
×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Facebook-f Instagram Linkedin-in
Kosárérték.hu
Kosárérték.hu

E-kereskedelmi magazin

×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Kosárérték.hu
×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók

Mit válasszunk előbb? Fejlesztőt vagy platformot?

Mit válasszunk előbb? Fejlesztőt vagy platformot?

Az e-kereskedelmi platform az a szoftver, amely a tranzakciókat lebonyolítja, a fejlesztő pedig az a személy, aki ezt a szoftvert létrehozza. De egy új webshop létrehozása előtt melyiket válasszuk ki először?

Continue reading
címlap fejlesztés felmérés platform tanácsadás webáruház webshop

4 hasznos kampány a webshop gyors növekedéséért

Mi kell a jó email marketinghez 2020-ban?

Néhány konkrét ötlet arra, mit és hogyan ajánljunk leendő és jelenlegi vásárlóinknak, ha webshopunk bevételeiben érzékelhető növekedést szeretnénk látni.

Continue reading
bővülés címlap email kampány növekedés ötletek tipp

Kivonul Magyarországról a Webox

Kivonul Magyarországról a Webox

A Webox Hungary Kft. kénytelen megszüntetni csomagszállító szolgáltatását, és a partneri szerződéseket 2017. október 20-ával hivatalosan felmondja.

Continue reading
címlap csomagautomata Foxpost Webox

A német e-piac urai: Amazon, OTTO, Zalando

A német e-piac urai: Amazon, OTTO, Zalando

Három nagy e-kereskedelmi cég, az Amazon, az Otto és a Zalando együttesen a TOP 100 németországi webáruház bevételeinek 44 százalékát adják.

Continue reading
Amazon német OTTO piac részesedés Zalando

Új jogi kihívások az e-kereskedelemben

Új jogi kihívások az e-kereskedelemben

A jövő évtől, 2018. május 25-től az adatvédelem általános szabályait az EU új, Általános Adatvédelmi Rendelet formájában szabályozza. De mit jelent ez az e-kereskedőkre nézve?

Continue reading
adatkezelés GDPR jog kiemelt téma piac szerződéskötés

Ocskay László

Ocskay László

Az OANDER Media Kft. ügyvezetője és tulajdonosa Radó Mátyással.

Continue reading
Oander

A képek jelentősége a webáruházban: hogyan optimalizáljunk?

Képeink optimalizálása nem csak az eredményességünkre van közvetlen hatással. A nem megfelelő megjelenítés többek között a keresők találati listáiban elért helyezésünket is befolyásolhatja.

Continue reading
címlap Google képek keresőoptimalizálás kollekció open graph optimalizálás PageSpeed SEO

Törökország megadóztatja a külföldi webshopokat

Törökország megadóztatja a külföldi webshopokat

A török állam megadóztatná azokat a külföldi e-kereskedőket. A pénzügyminiszter kifejtette: a globális e-kereskedelmi cégeknek adót kell fizetniük Törökországnak az országban elért bevételeik után.

Continue reading
adó külföldi

Kifogytál, ideje újra vásárolnod

Kifogytál, ideje újra vásárolnod

A rendszeres vásárlók nagyon értékesek, ezért érdemes figyelmeztetni őket, ha ideje újratölteni készleteiket, mert a legutóbb vásárolt adag már elfogyott. De hogyan?

Continue reading
címlap fogyasztási szokás statisztika

Orosz e-kereskedelem: 22 százalékos növekedés

Orosz e-kereskedelem: 22 százalékos növekedés

Az orosz e-kereskedelmi szektor 2017 első félévében mintegy 7,2 milliárd euróra rúgott, ami a tavalyi év azonos időszakához képest 22 százalékos (!) növekedést jelent.

Continue reading
export import kollekció növekedés Oroszország piac
  • Előző
  • 1
  • ...
  • 222
  • 223
  • 224
  • ...
  • 232
  • Következő
Kosárérték.hu

Legolvasottabb cikkek

Az omnichannel ereje: hogyan állhatunk helyt a Temuval és más versenytársakkal szemben?
Mire figyeljen még az online kereskedő? – Ezek a legfontosabb webshopjogi változások
Gombóc Artúrt idézik a magyarországi marketplace-ek
Palocsay Géza: Egy sikeres gondolkodásmód van – az, hogy soha nem vagy készen
Bőgel György: Jelenetek egy házasságból – avagy a kockázati tőke és a vállalkozások viszonya az e-kereskedelemben

Kosárérték

Impresszum
E-kereskedelmi újságírót keresünk
Adatkezelési Szabályzat
Felhasználási feltételek
Cookie beállítások
Médiaajánlat

"*" a kötelező mezőket jelöli

Consent*
Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.
Kapcsolat

[contact-form-7 id=”1729″ title=”1 kapcsolati űrlap”]

Az oldalon cookie-kat használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, valamint a forgalom elemzéséhez.

A használt cookie-król részletes információkat és az engedélyezés vagy letiltás lehetőségét a oldalon találod.

Kosárérték.hu
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Információk az adatkezelésről

A cookie-k olyan, a böngésződben eltárolt információk, amelyeket egy weboldal felhasználhat többek között arra, hogy tartalmi és a közösségi funkciókat biztosításon, valamint a weboldal forgalmát elemezze. Vannak cookie-k, amelyekre feltétlenül szükségünk van az oldal működéséhez, minden egyéb esetben az engedélyedre van szükségünk, és az ilyen cookie-k kezeléséhez való hozzájárulásodat bármikor módosíthatod, vagy visszavonhatod. A személyes adataid kezeléséről részletes információkat az Adatvédelmi szabályzatunkban olvashatsz.

A menüpontok alatt személyre szabhatod az oldal cookie kezelésével kapcsolatos beállításaidat.

Szükséges cookie-k

A feltétlenül szükséges cookie-k elengedhetetlenek az oldal működéséhez, így ezeket nem tudod letiltani. Ezek segítségével biztosítjuk az oldal funkcióinak működését, készítünk anonim látogatottsági statisztikákat, valamint tároljuk el a további beállításaidat is, így enélkül minden egyes látogatás alkalmával újra meg kellene adnod az adatkezeléssel kapcsolatos preferenciáidat.

If you disable this cookie, we will not be able to save your preferences. This means that every time you visit this website you will need to enable or disable cookies again.

Egyéb cookie-k

Az oldalon az alábbi, harmadik féltől származó cookie-kat használjuk: Facebook (azért, hogy a Kosárérték Facebook oldal kedveléseit megjeleníthessük, valamint hogy személyre szabott tartalmakat ajánlhassunk), Hotjar (azért, hogy hőtérképeket készíthessünk az oldal használati szokásairól, valamint hogy rövid kérdőíveket jelenítsünk meg).

Ha ezeket engedélyezed, segítesz nekünk abban, hogy a látogatókat jobban megismerjük, és hogy személyre szabott tartalmat tudjunk megjeleníteni.

Please enable Strictly Necessary Cookies first so that we can save your preferences!