Minél gördülékenyebb a checkout, annál nagyobb esélyünk van a konverzióra, és növekvő bevételekre, ezért érdemes kiemelt figyelmet fordítani a folyamat megtervezésére.
Continue reading5 meghatározó digitális kereskedelmi technológia 2018-ra
Megkíséreltük megjósolni, mik azok az új technológiák, amelyek idén még távolinak és futurisztikusnak tűntek, de jövőre valószínűleg nélkülözhetetlenné válnak.
Continue readingTartalommarketing 2018-ban: 5 dolog, amire érdemes odafigyelni
A potenciális vásárlóinkat nem csak jól eltalált reklámokkal, de érdekes, releváns, hasznos vagy éppen szórakoztató tartalmakkal is megfoghatjuk.
Continue readingGoogle Analytics ellenőrzőlista e-kereskedőknek
A Google Analytics szerteágazó riport lehetőségeket kínál az alapoktól egészen a kifinomult apróságokig, azonban az implementáció rendszeres ellenőrzése és felülvizsgálata alapvető feltétele annak, hogy valós adatokat kapjunk.
Continue readingBiros Levente
Az onlineMárkabolt alapítója.
Continue readingWeiler Péter
Az internet hőskorában számos úttörő szolgáltatás gazdája, Magyarország legnagyobb online társkereső csoportjának tulajdonosa.
Continue readingGerő Viktor
Informatikus mérnök, közel 20 éve foglalkozik internetes projektekkel, online marketinggel.
Continue reading7 tipp, hogy a kereskedőnek is megérje az ingyenes szállítás
Hiba lenne azt gondolni, hogy az ingyenes kiszállítás mindenképpen csökkenti az e-kereskedő profitját. Nézzünk néhány ellenpéldát!
Continue reading18 milliós adatvédelmi bírságot szabott ki a NAIH
A NAIH kiemelkedően magas bírsága több tanulsággal is szolgálhat a kereskedők számára.
Continue readingSzegedi Rita
A Ruhafalva.hu webáruház egyik alapítója. 2008-ban Szakolcai Dorinával közösen hozták létre a Ruhafalva webáruházat …
Continue reading