Skip to content

kommunikáció

business_mail_krea01
-
Az üzenetküldésben az e-mail verhetetlen, de nem igazán a gyorsasága miatt. A másodlagos jelentéstartalommal bíró jelek fontosságára nem lehet elégszer felhívni a figyelmet, de az is nagy feladat, hogy miként lehet jól szűrni az e-mail tengerben.
Black Friday 2020: a COVID sem áll az útjába
-
A Black Friday időszakában óriási a reklámzaj. Marketing szakembereket kérdeztünk arról, mit tehet ilyenkor egy kereskedő, hogy felhívja ajánlatára a figyelmet.
9 tipp, hogyan kommunikáld az átmeneti készlethiányt
-
Nem szégyen, ha webáruházunk időnként kifogy egy árucikkből, az viszont nagyon nem mindegy, hogy ezt hogyan kommunikáljuk.
Hogyan fordítsd a javadra a közönségszavazást az Év Internetes Kereskedője Díj versenyén?
-
Az elmúlt évek során bebizonyosodott: nem feltétlenül az a kereskedő a legesélyesebb a közönségszavazáson, akinek a legtöbb vásárlója van.