Akár most kezdjük az internetes kereskedést, akár már évek óta műveljük, az új termékekkel kapcsolatos ötletelést érdemes céltudatosan végezni.
Continue reading363 ezer új Amazon-partner az EU-ban
Az Amazon Marketplace értékesítő partnereinek száma töretlenül nő, de a regisztráció után sokan nem lesznek aktív kereskedők.
Continue readingFeleannyit érnek a mobilos vásárlók?
A mobil eszközökön tapasztalható élmény folyamatosan javul, ezáltal az asztali gépek értékesítési előnye csökken, de az okostelefonok lemaradása a jövedelmezőség tekintetében még mindig jelentős.
Continue readingMiért fontos a keresési funkció a webáruházakban
Hiba lenne lebecsülni a webáruházon belüli keresés szerepét: egyes termékkategóriák esetében akár bevétel 80%-a is származhat a keresőt használó látogatóktól.
Continue readingMilyen évet zárt az e-kereskedelem?
Az eNet hagyományos, év végi infografikája 2017 e-kereskedelmi kutatásainak legfőbb mutatóit foglalja össze.
Continue readingA jövő kereskedelme: 7 trend és jótanács a 2018-as évre
Nem tudhatjuk biztosan, mit hoz a jövő, de az alábbi, ma még futurusztikusnak tűnő trendek előbb vagy utóbb jó eséllyel meg fognak valósulni.
Continue readingSaját futárszolgálat az Extreme Digitaltól
Az Extreme Digital hamarosan saját futárszolgálattal jelentkezik, Romániában pedig megnyitja első hagyományos külföldi üzletét.
Continue readingKi mit vár 2018-tól az e-kereskedelemben
Jövőre vajon mik lesznek azok a trendek, amelyek leginkább meghatározzák a 2018-as évet az e-kereskedelemben? Erről kérdeztük a Kosárérték szerzőit.
Continue readingEz történt az e-kereskedelemben 2017-ben
Az év bővelkedett olyan mérföldkövekben, amelyek miatt emlékezetes maradhat 2017 az e-kereskedelemben.
Continue readingHogyan adhatjuk vissza a nem tetsző ajándékot a kereskedőnek
Karácsony idején megeshet, hogy olyan ajándékot kapunk, ami nem igazán nyeri el a tetszésünket. Néhány webáruházat arról kérdeztünk, milyen lehetőségeink vannak a visszaváltásra.
Continue reading