Skip to content

eredmény

Az Extreme Digital-eMAG két külön időpontban tarja a Black Friday-t
-
Ahogy megszokhattuk, a műszaki cikkek fogytak leginkább, de immár a háztartási cikkek is kezdenek nagyobb szeletet kihasítani a forgalomból.
Egyre több webáruházban érhetők el a Glamour-napok akciói
-
Idén is nagy érdeklődés övezte a Glamour-napokat, számos kereskedő nagy sikerről számol be, ám akadnak csalódott cégek is.
Bíróságra viszi az Amazon a fizetett termékajánlók ügyét
-
Az Amazonnak hosszú évekig kellett győzködnie a befektetőket, hogy tartsanak ki a cég mellett, és higgyenek a hosszú távú növekedési terveikben, azonban úgy tűnik ennek az időszaknak már vége. A tavalyi évben 177,9 mrd dollár bevételt és 3,03 mrd dolláros profitot értek el.
47324537_2208537009420754_982787091119210496_n.png
-
A tavalyi ünnepi szezon visszafogottabbra sikerült az e-kereskedőknek, mint a megelőző évben. Az eNET friss felmérése a számokon túl az okokat is bemutatja.