Közeledik a szerelmesek ünnepe. Ha ennek kapcsán hasznos, érdekes, szórakoztató tartalommal fognánk meg a közönségünket, ideje kitalálni, mi legyen az.
Continue readingA kiszállítás fejlődhet a legdinamikusabban 2018-ban
Folytatódik-e a fellendülés? Kis Gergelyt, az eNET Internetkutató egyik alapítóját arról kérdeztük, hogyan látja az e-kereskedelem mögöttünk és előttünk álló évét.
Continue readingJön a „Speed Update”, fókuszban a mobilos sebesség a Google új algoritmusában
A Google algoritmusában újabb változás érkezik, még hangsúlyosabbá válik az oldalak mobil eszközökön mérhető betöltési sebessége.
Continue readingE-kereskedelem: nem szólt akkorát az év vége
A tavalyi ünnepi szezon visszafogottabbra sikerült az e-kereskedőknek, mint a megelőző évben. Az eNET friss felmérése a számokon túl az okokat is bemutatja.
Continue readingKét módszer az organikus kattintások és az eladások ösztönzésére
A meta leírásokat és a kulcsszavakat elvileg mindenki használja – de nem biztos, hogy kellő odafigyeléssel. Íme egy-egy tipp velük kapcsolatban.
Continue readingSzemélyi hitelre ráállt bankok nyújtják a webáruházak áruhiteleit
Körképet készítettünk arról, hogy a nagyobb webshopok mely partnerekkel és milyen kondíciókkal kínálnak áruhitelt vásárlóiknak.
Continue readingOnline gyerekruha-kölcsönzőt indít a Tchibo
Online baba- és gyerekruha-kölcsönző indításával szállna be a sharing economy piacra a kávéról és kereskedelmi hálózatáról egyaránt ismert német Tchibo.
Continue reading7 mód az organikus és fizetett keresési eredmények optimalizálására
A hatékonyság érdekében az organikus és fizetett találatok lehetőségeit együtt érdemes kihasználni, mert ez költséghatékonyabb, mintha külön foglalkoznánk a kettővel.
Continue readingÉrkezik az új Search Console és PageSpeed Insights
A Google újratervezett Search Console szolgáltatása megújult felülettel és új funkciókkal, valamint 16 hónapnyi átfogó adattal hamarosan mindenki számára elérhető lesz.
Continue reading5 dolog, amit az Y-generációs vásárlókról tudni kell
Az ezredforduló előtt született vásárlók egyrészt keresik az elérhető kedvezményeket, másrészt akár impulzusvásárlásként is költenek luxusra.
Continue reading